AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Tok min første noka sjokolade shake i dag, og det smaker ikke noe godt. Tror ikke jeg skal fortsette på det, men har en hel pakke å fullføre. Noen som har tips til hvordan de kan smake bedre?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 de smaker dritt...kjøp heller de 30 days shake de smaker deeeeeilig....
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Jeg blandet alltid med vanilje. F.eks to skjeer blåbærsmak og en skje vanilje med melk.
aliata Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Hvilken type har du? Jeg har jordbær, og ble ganske overrasket over spon-smaken. Men bruker jeg stavmixer istedet for å riste, da blir den luftigere. Og så putter oppi 5-10 jordbær, da er den nesten skikkelig god!
Annikenjeanett Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Får det aldri til og smake noe bedre. Liker dem ikke i det heletatt! så har mange poser her siden jeg ble sponset ..
elise00 Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Jeg likte den heller ikke i begynnelsen, da bare brakk jeg meg, men etter en stund likte jeg den ganske godt. Jeg bruker stavmikser, da blir den god og luftig i konsistensen, og helt kald melk er en selvfølge
Frøkna20 Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Jeg har funnet ut at om jeg har i ca 2 dl kaldt vann sammen med melka 'glir' den lettere ned! Kjøpte den med blåbær, og den synes jeg smakte heeelt Grusomt, altså enda værre enn de andre, men da jeg plutselig ikke hadde annet valg enn å prøve blåbær igjen, siden det var søndag. Smakte den nesten på grensen til ok, så man venner seg til dem sånn etterhvert
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Jeg holdt meg for nesen helt til jeg hadde drukket opp alt og drukket et stort glass vann etterpå. Dette var Cambridgekuren.
belle_ Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 ta halvparten sjokolade og halvparten vanilie. Synes den var kjempegod jeg. Nå bruker jeg ikke sånt da jeg blir alt for slapp og foretrekker mat. Men god det var den! Blandet forresten med skummet melk og vann blandet, ikke bare vann, det ble ikke godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå