Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg leverte en søknad til en butikk som har en utlyst stilling, men daglig leder var ikke der, så en ansatt tok imot søknaden min. vedkommende sa jeg skulle komme tilbake til uken slik at jeg kunne snakke med sjefen.

Er det ikke vanlig at enten så tar den ansatte imot søknaden å du venter på evt intervju, eller så er daglig leder der å du får levert den til hun/han.

Har aldri hørt om at man må tilbake etter at man har levert en søknad??

Hva skal jeg si til daglig leder når jeg kommer dit??? hadde vært noe annet hvis jeg hadde hatt søknaden jeg skulle levere, men den er jo levert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det er vanlig, spesielt i matbutikker/klesbutikker hvor daglig leder ikke alltid er tilgjengelig eller tilstede. Du kan jo evt komme tilbake når du vet daglig leder /sjefen er der, og si at du allerede har levert søknad, men gjerne ville prate litt om stillingen osv. Du kan jo også ta med deg en kopi av søknaden din? Så har du sikret deg, og viser bare god interesse! :)

AnonymBruker
Skrevet

okei :) kan jeg si at jeg leverte søknaden på fredag, men da var hun ikke der, så jeg fikk beskjed om å komme tilbake?

TS

Skrevet

Ja, det kan du gjerne si! :) Lykke til!!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...