AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Hei, har tatt av 34kg, og hjernen min henger ikke Helt med. I speilet synes jeg at jeg fortsatt er overvektig selv om vekta sier noe annet. Så det jeg lurer på er hvordan ser jeg ut for det objektive øyet? http://www.imgur.com/S8A9I.jpg
Vianne Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Du har helt rett i at hjernen din ikke henger helt med. Du er langt fra overvektig. 4
riosoto Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Lekker!! *plystre* ^^ Vær stolt av deg selv, du har vært veldig flink! I mine øyne ser du slank og sterk ut :-)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 34kg Et av de beste slankeresultat jeg har sett. Hadde forventet et løs hud og strekkmerke-o-rama. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Rett deg opp i ryggen, så ser du smashing og sterk ut. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 håper ikke det bikker over for deg på den måten nå, for du er virkelig tynn, nesten undervektig vil jeg si 5
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Du ser kjempeflott ut! Ikke overvektig i det hele tatt! Men skjønner hva du mener når du sier at hjernen ikke henger med. Har tatt av 13 kg og det synes ikke i speilet i det hele tatt i følge min hjerne.
Gjest kittycat Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Kjempeflott du! Trenger virkelig ikke å gå ned i vekt mer <3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Du ser litt oppblåst ut? Men bortsett fra det - absolutt tynn. 3
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 håper ikke det bikker over for deg på den måten nå, for du er virkelig tynn, nesten undervektig vil jeg si Enig i denne. Nå må du passe på altså. Overrasket at du har så fin mage etter å ha gått ned så mye. Har gått ned en del selv og jeg ser helt ødelagt ut.
Gjest Eluveitie Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Du skal i allefall ikke slanke deg noe mer nå! Du har vært meget flink, 34kg? Herrefred kvinne, BRA JOBBA! Du ser flott ut, hjernen din er ikke i denne virkeligheten, så den må du ikke lytte til. 1
Gjest Caroline55 Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 (endret) - Endret 9. november 2013 av Caroline55 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Du er jo tynn!! Kjempeflott er du, bare rett opp ryggen og vær stolt :D 1
JohnQ Skrevet 4. juni 2012 #17 Skrevet 4. juni 2012 Gratulerer med vekttapet! Du ser absolutt normal ut! 1
OPIgirl Skrevet 4. juni 2012 #19 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes du er i tynneste laget, men absolutt flott.Gratulerer med vektnedgangen. Kjempeflink du Nailsbyelin
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #20 Skrevet 4. juni 2012 Hei, har tatt av 34kg, og hjernen min henger ikke Helt med. I speilet synes jeg at jeg fortsatt er overvektig selv om vekta sier noe annet. Så det jeg lurer på er hvordan ser jeg ut for det objektive øyet? http://www.imgur.com/S8A9I.jpg Hei, det er tydelig at du har et forvrengt speilbilde da du synes at det der er 'overvektig'. Jeg tror det finnes noenr egler her for hvem/hva man bør kontakte om man ser at noen tydelig sliter med spiseforstyrrelser. Du burde definitivt ikke gå mer ned i vekt. Min første reaksjon var at du var ganske tynn og at du hadde ikke hatt vondt av et par kilo ekstra. Dette sier jeg pga armene dine se utrolig beinete ut. Ikke at det er stygt, ikke misforstå - bare at du har nådd grensen der du ikke burde gå mer ned i vekt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå