Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg klarer ikke slutte å surfe på brudekjoler, mens jeg venter på å komme igang med å prøve noen Så snublet jeg over denne kjolen, og jeg syns den var utrolig kul! Litt annerledes og tøff, men allikevel mer enn "brudete" nok etter min smak Vad tycks?
apekatt Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Jeg likte den ikke, ser heller ikke noe som er "brudete" med den. 5
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Likte stoffet og fargen, men kraven ble litt mye. Det er du som skal gifte deg så det spiller liten rolle hva andre mener. Jeg skal ha kjole med stoooort tyllskjørt hvis jeg gifter meg endag, sikkert mange som ikke liker det men det er jo jeg som skal føle meg fin da............ 1
redchilli Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Jeg likte den ikke. Var spesiell, det var litt kult, men likte ikke fargen eller selve kjolen. Ser ut som en vest og et skjørt! 3
Gjesten Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er ikke noe glad i krager på brudekjoler, men ellers var kjolen tøff! Og det kan jo hende du kler sånn krage, jeg har jo ikke sett deg 1
Gjest PinkLeaf Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg likte ikke kragen så godt, men resten var skikkelig stilig!
Gjest Tekola Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes den var kjempestilig! Og om en har hals til det, vil kragen være rålekker!
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Er så gøy å se hvor forskjellig smak folk har! Jeg hadde ærlig talt ikke tenkt noe særlig over kragen, for det var "korsettdelen" jeg falt for. Men jeg er enig i at kragen kan være en smule "over the top", og det kreves nok at man har en lang, slank hals for at det skal fungere. Men en lignende kjole med halterneck i steden, ville jeg glatt brukt! Men nå føler jeg at kjolesmaken min springer fra det ene ytterpunktet til det andre, og en hel masse imellom der, så gudene veit hva jeg ender opp med til slutt Dessuten vil det sikkert endre seg når jeg finner ut hvilken kjoletype som er riktig for meg, og det finner jeg jo først ut når jeg begynner å prøve kjoler :gjeiper:
Portvinpiken Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes den var kjempefin og ikke minst klassisk og stilig!
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Jeg likte den ikke, ser heller ikke noe som er "brudete" med den. Helt ok Nei, den er nok ikke veldig "brudete", men for meg er den "brudete" nok, da jeg helst vil ha en enkel kjole uten masse dilldall. Sånn sett er denne kjolen mer enn nok "brudete" for meg 1
Gjest Bella90 Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes den var stilig, liker at den er litt annerledes. Men jeg kunne ikke brukt den selv
Bedreviterinne Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Den er ikke noe jeg selv ville gått med som brud, for jeg liker mer dill og dall, men utrolig stilig er den, og jeg kan godt skjønne du har lyst på den!!! Jeg er også fan av å ha ting som ikke "alle andre" har..... Go for it!!!!
Amens Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Jeg synes kjolen var veldig fin. Jeg likte faktisk kragen! Og toppen! A-linje skjørtet er jeg litt lei, men de fleste er jo veldig fin i det. Personlig hadde jeg synes det var kulere med trompet skjørt^_^
apekatt Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Helt ok Nei, den er nok ikke veldig "brudete", men for meg er den "brudete" nok, da jeg helst vil ha en enkel kjole uten masse dilldall. Sånn sett er denne kjolen mer enn nok "brudete" for meg Joda, skjønner at vi har forskjellige smak. Viktigste er uansett hva du selv synes selvfølgelig
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2012 #18 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Jeg synes kjolen var veldig fin. Jeg likte faktisk kragen! Og toppen! A-linje skjørtet er jeg litt lei, men de fleste er jo veldig fin i det. Personlig hadde jeg synes det var kulere med trompet skjørt^_^ Ja, har man lang og slank hals (som hun på bildet) kan nok kragen være veldig fin, men på meg ville nok kragen bli litt feil. Men jeg måtte sjekke det du sa om trompet-skjørt, så jeg har klippet og limt litt - selve bildet ble jo ikke bra overhodet, men bare for å se hvordan kjolen ville være med trompetskjørt, og jammen tror jeg du har rett! Jeg begynner å ane at jeg skal "tegne" min egen kjole med inspirasjon fra de kjolene jeg liker aller best. *Kjenner jeg blir litt ivrig nå* Omtrent slik vil den være med trompetskjørt. (Og i mitt tilfelle vil kragen være borte) Bildet blir jo helt søkt da, siden jeg har klippet og limt sammen fra 2 forskjellige modeller, men man får jo et inntrykk Edit: Men jeg ser også at med trompetskjørt er man lang mer avhengig av å ha en lang og slank kropp for at det skal fungere. Siden jeg er 1,63, tror jeg nok at a-formen allikevel er mer riktig for meg. Med kragen: Uten kragen: Endret 4. juni 2012 av Adriane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå