Gå til innhold

Har funnet ut når utdrikningslaget mitt er

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen har forsnakket seg og dermed vet jeg når utdrikningslaget mitt er. Burde jeg fortelle det til forloveren min så hun slipper å stresse med å holde det hemmelig eller kommer det til å ødelegge for henne tror dere? Tenker spesielt da viss vi skal dra andre steder enn akkurat her så blir det lettere for henne om hun slipper å "lure" meg med seg.

Videoannonse
Annonse
Gjest showhoe
Skrevet

Det værste er ikke å vite når utdrikkningslaget er så lenge du fortsatt er uvisst om hva som skjer på denne dagen. Jeg ville informert forloveren min, slik at hun var klar over det. Og kanskje da også slik at du kan da et alvorsord med andre som vet om dagen, slik at ikke mer slipper ut :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så digg da:) Jeg hadde ikke sagt noe

• Liker 1
Skrevet (endret)

Feilpost

Endret av Metemor
Gjest Adriane
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av Adriane
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet kun hvilken helg det er, ikke mer. Det var ingen som er med på utdrikningslaget som røpet seg, så jeg er ikke redd for videre forsnakkelser. Vil bare ikke at forloveren min skal bli skuffet om hun får vite at jeg vet det.

Skrevet

Hei, det samme skjedde meg..Sa ifra til forloveren min, hun ble (selvfølgelig) litt irritert at jeg hadde fått vite det. Synes du skal si ifra, slik at de evt kan velge en annen helg, eller slik at du slippe å late som du ikke visste noe når de dukker opp..

Skrevet

Mitt ble avslørt av to forskjellige :fnise: Forloveren min fikk vite det kvelden før, for hun overnattet hos meg den kvelden. Hun syntes ikke det gjorde noe da, for da kunne jeg pakke selv i stedet for at de måtte stresse med det samme dagen. Ville nok sagt det, for det er så utrolig vanskelig å spille skikkelig overrasket :)

Skrevet

gjør deg fin, meg negler på fingre og tær, vox osv... Vær klar, men ikke si noe.

Skrevet

Jeg skjønner nå ikke hvorfor det er så farlig at man vet når det er jeg, så lenge man ikke vet hva som skjer? :klo:

• Liker 2
Skrevet

Sikker på at det ikke er meningen at du skal vite det da, også overrasker de deg en annen helg?

AnonymBruker
Skrevet

gjør deg fin, meg negler på fingre og tær, vox osv... Vær klar, men ikke si noe.

Skjønner ikke akkurat hva du skriver (meg negler, vox, hvilket språk er dette?), men må man faktisk fikse tånegler og vokse seg for et utdrikningslag?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt sikker, gifter meg om under tre uker ;)

Skrevet

Jeg skjønner nå ikke hvorfor det er så farlig at man vet når det er jeg, så lenge man ikke vet hva som skjer? :klo:

Fordi det er så gøy å dra et overrasket morratryne opp av senga kl 6.00, få i henne et glass champis på styrten, be henne pakke sexy undertøy, høye hæler, pass og mandre andre ting hun egentlig ikke trenger, mens du understreker at hun bare har 10 minutter på seg..

Men enig, jeg hadde foretrukket å vite. Jeg var ferdig "voxet", lakket, med rent hår og antrekk klart, 3-4 lørdager på rad før de slo til.

Skrevet

Fordi det er så gøy å dra et overrasket morratryne opp av senga kl 6.00, få i henne et glass champis på styrten, be henne pakke sexy undertøy, høye hæler, pass og mandre andre ting hun egentlig ikke trenger, mens du understreker at hun bare har 10 minutter på seg..

Men enig, jeg hadde foretrukket å vite. Jeg var ferdig "voxet", lakket, med rent hår og antrekk klart, 3-4 lørdager på rad før de slo til.

:fnise: Jeg skal faktisk kreve å få vite, jeg er så lite spontant anlagt at jeg kunne funnet på å furte halve dagen fordi jeg hadde planer om noe annet. ;)

Skrevet

Jeg tror min forlover må gi meg et hint, eller vente med å overraske meg til etter kl 12. Jeg er IKKE en du vil vekke om morgenen og stresse rundt :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var forlover var det en av de som skulle i utdrikningslaget som var så "uheldig" og "røpet" dato for utdrikningslaget til bruden. Det var nøye planlagt, slik at bruden skulle bli ekstra overrasket.

Just sayin'...

;)

AnonymBruker
Skrevet

Har bare to helger igjen før bryllupet og det var min kjæres forlover som forsnakket seg, så det er ikke noe lureri ;) Har fortalt det nå, og hun ble veldig skuffet, men glad for at jeg fortalte det.

TS

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Vel, uansett om det er en ekte glipp eller en planlagt glipp av den som har forsnakket seg, så er det jo egentlig 50/50 sjanse ang hvilken helg det blir, siden TS sier hun gifter seg om under 3 uker? Da er det jo uansett ikke så mange helger å velge i, mener jeg ;) :gjeiper:

Og uansett: kos deg utrolig mye, TS! :jepp:

Edit: Nå ser jeg at TS oppdaterte mens jeg skrev mitt innlegg ;) Men jeg mener fremdeles det jeg skrev - det var jo ikke mange helgene å velge i uansett ;)

Endret av Adriane
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sagt noe.

Når det er sagt, skjønner heller ikke jeg hvorfor man ikke skal vite. Her må vi vite begge to. For med to barn som trenger barnepass og forutsigbarhet, fulle jobber og studier på begge to, nok av fritidsaktiviteter og ikke minst siste forberedelser til bryllupet - ja da må det passe inn i timeplanen.

Ellers kan forloverne faktisk risikere at de står der uten brud og brudgom i utdrikningslaget. Vi er jo borte de fleste helger før bryllupet for å få alle ting på plass der vi skal gifte oss :skratte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...