Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da var det min tur til å spørre om råd her inne. Jeg har møtt en fyr der jeg jobber. I helga bestemte jeg, han og en annen oss for å gå ut på byen. Jeg ble med ham hjem, og først snakket vi og satt ute under et teppe. Så skjedde jo selvfølgelig ting og tang etterpå... Dagen etterpå forventet jeg at ting kanskje kom til å bli pinlig, sånn som det ofte blir, men det var det ikke. Han spurte om han skulle lage frokost, men jeg hadde dessverre ikke tid.

Senere på dagen kom han også på jobb, og ting var helt fint og vi snakket om hvor gøy byturen kvelden før hadde vært. Greia er at jeg er interessert i denne fyren, men synes det er dritskummelt å bli avvist. Vi kommer til å jobbe samme sted i et par måneder til, men det er liksom ikke noe problem å unngå ham skulle ting gå skeis... Uansett, den kvelden jeg var hos ham snakket han om en tur han ville ta meg med på. Kan det kanskje være noe å spørre om? F.eks. "Når skal du ta meg med på den turen du snakket om?"

Jeg er redd for å gå for fort fram, men jeg vil heller ikke sitte å vente på at han KANSKJE tar initiativ. Vil uansett ikke skremme ham vekk. Hva bør jeg gjøre?? Jeg er ganske dårlig på slike ting, haha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting til; jeg føler at han er way out of my league utseendemessig! Han er utrolig kjekk! Det gjør det også enda mer skummelt :-S

Gjest showhoe
Skrevet

Romanser på arbeidsplassen er vel ikke akkurat det jeg ville beskrevet som gunstig, i tilfelle det skulle gå skeis.. men hvis du bare skal jobbe med han er par måneder, er det vel ikke noe å beskymre seg for.

Det jeg alltid har driti meg ut på i tidligere romanser, er å kanskje gå for fort frem. La mannen jage litt, det er det de liker. Gi det noen dager og flørt litt på veien. Dersom det ikke skjer noe mer, så er det lov å ta initiativ. Da kan du f.eks. invitere han på middag, eller en kino. Bare vær casual. Det er det mannfolk liker. Casual med selvtillit :)

Gjest Janus
Skrevet

"Når skal du ta meg med på den turen du snakket om?"

Thumbs up, så sant du sier det i en flørtende og leken tone. ;)

Selv liker jeg når jeg jenter tar initiativ og jeg liker at de jakter på meg, ikke motsatt slik "showhoe" sier at menn liker. Selvsagt kan det bli for mye av det gode, men det er et godt stykke før man når den grensen.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...