Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest showhoe
Skrevet (endret)

Hei. Det er ikke sikkert dette innlegget er plassert i riktig forum, men jeg er jo en prøver så jeg hører med dere.

Vi er i ferd med vårt 1. forsøk nå og skal ha uttak/innsett i uke 26. I Mars begynte jeg i ny jobb. Dvs at jeg fortsatt har prøvetid. Jeg har ikke fortalt sjef eller kollegaer om forsøket da jeg er redd pga av prøvetiden.

Jeg trives ikke i jobben. Jeg har helst lyst å finne meg noe annet. Det jeg lurer på om det i det hele tatt er vitsen når jeg er i forsøk? Burde jeg bare holde ut nå mens vi prøver og håpe at jeg blir smelt på tjukka så fort som mulig, slik at jeg kan gå ut i permisjon når jeg er gravid? Og heller da i mens jeg er i permisjon, prøve å finne meg noe annet?

Eller burde jeg finne meg noe annet nå? Da er det jo på'n igjen med ny prøvetid, og da være i full gang med forsøk er ikke så gunstig mener jeg.

Er det noen der som har vært i omtrent lik situasjon? Jeg er litt usikke på hva jeg burde gjøre.

Endret av showhoe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener at du bare skal søke! man har ingen garantier for hva som skjer. JEg er i samme situasjon selv for tiden, og konkluderte med at man kan ikke planlegge slike ting. DE som ansetter deg vet sikkert at hvis du er i rette alderen, er det stor sannsynlighet uansett for at det skjer noe i nærmeste framtid. Go for it:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...