Gjest showhoe Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Hei. Det er ikke sikkert dette innlegget er plassert i riktig forum, men jeg er jo en prøver så jeg hører med dere. Vi er i ferd med vårt 1. forsøk nå og skal ha uttak/innsett i uke 26. I Mars begynte jeg i ny jobb. Dvs at jeg fortsatt har prøvetid. Jeg har ikke fortalt sjef eller kollegaer om forsøket da jeg er redd pga av prøvetiden. Jeg trives ikke i jobben. Jeg har helst lyst å finne meg noe annet. Det jeg lurer på om det i det hele tatt er vitsen når jeg er i forsøk? Burde jeg bare holde ut nå mens vi prøver og håpe at jeg blir smelt på tjukka så fort som mulig, slik at jeg kan gå ut i permisjon når jeg er gravid? Og heller da i mens jeg er i permisjon, prøve å finne meg noe annet? Eller burde jeg finne meg noe annet nå? Da er det jo på'n igjen med ny prøvetid, og da være i full gang med forsøk er ikke så gunstig mener jeg. Er det noen der som har vært i omtrent lik situasjon? Jeg er litt usikke på hva jeg burde gjøre. Endret 4. juni 2012 av showhoe
Tingelling Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 jeg mener at du bare skal søke! man har ingen garantier for hva som skjer. JEg er i samme situasjon selv for tiden, og konkluderte med at man kan ikke planlegge slike ting. DE som ansetter deg vet sikkert at hvis du er i rette alderen, er det stor sannsynlighet uansett for at det skjer noe i nærmeste framtid. Go for it:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå