Gå til innhold

Noen her som har hatt svarte gifteringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært gift før begge to og jeg har ikke veldig lyst på giftering som er lik den jeg har hatt tidligere så tenkte kanskje noe sånt;

http://www.ebay.com/itm/Titanium-Steel-Promise-Black-Frosted-Ring-Couple-Wedding-Bands-Many-Sizes-Gifts-/320894984552?pt=US_Wedding_Bands_without_Stones&var=&hash=item4ab6d4e168

(Ikke den, men noe i den stilen)

Noen som har noe tanker om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Quake
Skrevet

Kan være kjempe fint det, mye fine ringer i svart eller med svarte detaljer.

Skrevet

Vel, jeg synes den første linken egentlig var finest hvis du skal velge sånne type ringer. Synes link nr.2 virket litt barnslig, faktisk.

• Liker 1
Skrevet

De første på den gale linken var helt vanvittig flotte. De andre synes jeg var litt i overkant med all skriften, men det var lekkert med de kantene til det det svarte.

Jeg kjenner noen som har blanke, svarte titanringer. Veldig stilige, og passer godt til paret.

Skrevet

Jeg likte også ringene i den første linken best. Men det er jo bare smak og behag. Jeg sier gå for svarte ringer, om begge liker dem! :)

Skrevet

De første var veldig fine, likte heller ikke nummer to. Men så skal vi ha vanlige gullringer så det er jo smak og behag :-)

Skrevet

Vi vurderte og titanringer, men falt til slutt på ringer i hvittgull.

Jeg synes ikke det er noe galt i å ville ha sorte ringer. Det er dere som skal bruke dem og da er det viktig at dere finner ringer dere liker.

Jeg synes forøvrig begge ringene var ganske kule på hver sin måte.

Gjest Adriane
Skrevet

Jeg heller nok faktisk også mest mot ringene på den første linken.

Men det finnes jo mange andre titanringer, og det er absolutt ingenting i veien for å gå for det :)

Jeg tok et kjapt søk og fant noen alternativer.

Har tatt med 2 alternativer jeg likte selv, og et alternativ jeg tenkte kanskje var mer den retningen du tenker (utfra din link nr 2)

Alt 1

Alt 2

Alt 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...