AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Har lyst å bli konsulent i noe, skal vere hjemme i permisjon hjemme så trenger noe å styre med Men har ikke funnet noe som passer meg og lurer på om det finnes flere? De jeg vet om: Tupperware: -alt for mange rundt her Perfect Home -alt for mange rundt her Casa Interiør - har en nær venninne som har dem PompDeLux - må vere så innmari aktiv for å vere konsulent, og også reise til danmark to ganger i året. det har jeg ikke mulighet til Me&i - liker ikke helt klærne, og det er ei i nabobygda som er konsulent. Miranda, Oriflame og lignende med kremmer og sminke gidder jeg ikke Finnes det mer? Noe for barn gjerne? Kom med det! Bor på nordvestlandet
Cherrytomat Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Sjarmtrollparty har leker og spill for barn. Veldig fine leker! Se Sjarmtrollparty.no
forum88 Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Mary Kay,- sminke og hudprodukter har jeg vært på, men vet ikke så mye om det. Dildo og sexleke homeparty:p MEN ikke akkurat for barn dette:P
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Sjarmtrollparty har leker og spill for barn. Veldig fine leker! Se Sjarmtrollparty.no Takk! Den skal jeg sjekke ut! Mary Kay,- sminke og hudprodukter har jeg vært på, men vet ikke så mye om det. Dildo og sexleke homeparty:p MEN ikke akkurat for barn dette:P Nei, du bomma nok VELDIG der gitt! Om du leser så har jeg skrevet at jeg vil ikke ha sånt med kremmer og sminke. Og dildoer er absolutt ikke min greie nei! Noen andre der ute som har flere?
Wonders Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Var på Perfect Home - og noen uker etter hadde Kremmerhuset nesten hele kolleksjonen til salgs i butikken
Cherrytomat Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 (endret) TAKLER ikke duftelys så det er ikke et party jeg går på (Blir så innmari kvalm av lukten! Det, og vonderbaum i bil ) Endret 6. juni 2012 av Cherrytomat
Annikenjeanett Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Ja , mange som blir det har jeg hørt. Men noen sier at partylite lysene er ikke slike. men hvem vet. vounderbaum i biln blir jeg og kvalm av..
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 Norwex - selger rengjøringsutstyr, mopper, kluter. Jeg ville ha satsa på Partylite siden det er ganske nytt i Norge og du ikke risikerer at naboen selger det...
Annikenjeanett Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Norwex - selger rengjøringsutstyr, mopper, kluter. Jeg ville ha satsa på Partylite siden det er ganske nytt i Norge og du ikke risikerer at naboen selger det... Jepp, derfor begynte jeg med partylite : )
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Neeeei, ikke noe her for meg enda tror jeg. Kanskje jeg bare må ta noe sån "alle andre har" greier for å få noe bra...? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå