vaniljeglasur Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Jeg går 3 året på vgs, påbygg. Men hva vil skje med karakterene mine da? Er det slik at jeg ikke har mulighet for å komme inn på høgskole til høsten? Lærerne skulle egentlig sette standpunkt i dag, men det får de jo ikke gjort. Skal streiken ødelegge så mye at jeg ikke skal få mulighet for å komme meg inn på høgskole til høsten?
Gjest navnelapp Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Dei brukar alltid å finne ei ordning. Det har vore streik mange gongar før, og ingen har nokonsinne vore nøydde til å gå oppatt eit år pga. streiken.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Tror dere på videregående slipper å ta de i det hele tatt og bare får vitnemål? De som ikke får tatt eksamen på høyskolen pga streik får tatt de så snart streiken er over.
rotekopp1989 Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Heisann! Det året jeg gikk ut fra videregående var det streik, og jeg fikk ikke tatt 2/4 eksamener. Fikk vitnemål likevel, hvor det står at vitnemålet er godkjent uten eksamen i X og Y og kunne søke på Standpunktkarakterene har de vel satt, bare ikke ført på vitnemålet? Vitnemålet får du nok, det kommer kanskje bare litt forsinket..
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Hva med vgs privatister? Privatister som ikke får tatt eksamen må ta eksamen ved neste mulighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå