Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en tråd på et annet forum hvor man skulle legge ut bilde av seg selv, også skulle folk dømme i det vide og det brede ut ifra utseendet på personen ovenfor seg selv før en selv la ut bilde (dersom man ville det). Dette syns jeg kan bli artig, så da setter jeg i gang en slik tråd selv!

DSC044401.jpg

Snapshot_20120325_1.jpg

Så - la forhåndsdømmingen starte!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, ikke for å være frekk, men det første som dukket opp i hodet mitt var bimbo :sjenert:

• Liker 21
Gjest pellepirat
Skrevet

Litt "bimbo", partyjente, flørtete, utadvendt, bestemt med mye egne meninger. Det var det første som slo meg.

Gjest Anna.S
Skrevet

Litt "bimbo", partyjente, flørtete, utadvendt, bestemt med mye egne meninger. Det var det første som slo meg.

Det første som slo meg var at jeg hadde lyst til å ta av deg den sorte bh'en og gi deg en hvit balkonette som er stroppeløs.. :sjenert:

og så tenkte jeg det samme som pellepirat :)

• Liker 6
Skrevet

"Hun der har jeg nok ikke noe til felles med, bedre å backe unna å la hun styre på med HVA ENN hun holder på med"

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det samme som de over + så tenkte jeg

"ho der MÅ være 14, hvem legger ut sånne type bilder av seg på kvinneguiden?"

Det første hvor du later som om du drikker, bare for å vise trutemunn og det andre som er zoomet inn,men ikke direkte på ansiktet,men litt skrå..

Foretrekker bilder hvor man smiler og ser rett i kamera hvertfall...

• Liker 7
Skrevet (endret)

feil tråd

Endret av Idril
Gjest Katten.
Skrevet (endret)

Enkelt mål.

Edit: Den aller første tanken ville vært "I'd hit that"

Endret av Katten.
Skrevet (endret)

Beklager at jeg sier det, TS, men det der hadde jeg ikke umiddelbart sett på som noe kjærestemateriale. Vedkommende ser ut som noe som er litt player, og som selv tiltrekkes av playere. God for en natt, men ikke noe mer. : /

EDIT: Igjen, sorry.

I de to første bildene i bloggen din ser du kjempesøt ut. Hvorfor endre dette?

Det er sikkert ikke mange som er enig dette: Menn knuller sexy, men blir sammen med søt.

Endret av Pene sko...
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Her fiskes det etter komplimenter var min første tanke, og deretter bimbo.

Beklager, men det var det første som datt ned i hodet mitt.

• Liker 5
Skrevet

Usikker og bimbo

• Liker 4
Gjest Offensive Pie
Skrevet

"Er du gammel nok til å drikke, da?"

• Liker 3
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvorfor er alle så slemme?

Jeg syns du ser morsom ut, trolig ikke noen jeg hadde vært venn med, men det er fordi jeg ar veldig sær humor som de fleste enten ikke skjønner eller ikke syns er noe morsom.

AnonymBruker
Skrevet

For meg blir det ikke helt førsteinntrykk, da jeg leser bloggen din av og til. Men, jeg synes du fremstiller deg selv annerledes på de bildene du legger ut, kontra det du skriver. Du virker mye mer voksen og reflektert ut i fra hva du skriver, enn hva bildene viser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger jo en video på bloggen der en får et mye bedre inntrykk av TS. Jeg synes TS virker som en flott og hyggelig jente, men kanskje litt for party-gal for min smak, utifra bildene å dømme.

Gjest Tidssone
Skrevet

Det er sikkert ikke mange som er enig dette: Menn knuller sexy, men blir sammen med søt.

Nei. Gutter gjør kanskje det. Menn har et såpass nyansert syn på kvinner at de vet at kombinasjonen søt og sexy er mulig, der må ikke være enten eller.

• Liker 4
Gjest Tidssone
Skrevet

Hvor er egentlig Yvonne når en tråd _virkelig_ trenger å modereres?

Hva søren er i _veien_ med dere som ikke klarer å si ting i litt finere vendinger? Synes dere et er kult å fortelle noen at de ser bimbo, harry osv ut?

Kvinneguiden er søren meg litt av en søppelplass innimellom, der folk fritt kan få legge fra seg de råtne eggene sine.

• Liker 6
Skrevet

Denne tråden var ikke noe koselig

• Liker 1
Gjest Høymann
Skrevet

Denne tråden var ikke noe koselig

Når man legger ut fest bilder kan man ikke forvente det helt store.

• Liker 5
Skrevet

Dere har glemt å legge ved bilde av dere selv når dere dømmer. Duster.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...