Gå til innhold

Hva kan det være?

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Har nå vært syk siden forrige mandag.

Var hos legen på fredag, og fikk da vite at jeg har bihulebetennelse. Fikk antibiotika, men ble bare verre etter at jeg begynte med dem. Har nå fått en annen type.

Men det jeg syntes er rart er at jeg har smerter i nakken, øverst på ryggen og nederst i hodet. Det har vel ingenting med bihulebetennelse å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du haka i brystet? Om du ikke får det, kan det være kyssesyken. Legen kan sjekke for dette.

Min kjære gikk med kyssesyken noen dager før han ble så dårlig at han endte opp på legevakta. Men fra da av var han så dårlig at han lå rett ut også, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig vært konstant syk siden en stund før jul, og har hatt kyssesyken i tankene, men hittil har ingen trodd meg på det. Får ta en snakk med legen min en gang til..

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig vært konstant syk siden en stund før jul, og har hatt kyssesyken i tankene, men hittil har ingen trodd meg på det. Får ta en snakk med legen min en gang til..

Takk for svar :D

Få dem til å ta en blodprøve. Det giddet de ikke å gjøre med meg da jeg hadde kyssesyken, og fikk sterkere og sterkere penicillin....

Men går det an å ha kyssesyken og samtidig være oppegående?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går det an å ha kyssesyken og samtidig være oppegående?

Jada, det går fint an! Jeg hadde kyssesyken og det hadde neppe blitt oppdaget en gang, var det ikke fordi min daværende kjæreste fikk det og ble helt slått ut, og jeg ble rutinetestet.

Prøver å huske... man måler visse verdier i blodet og kan score høyte eller lavt på den skalaen som omfatter selve kyssesyken. Blir du skikkelig slått ut oig veldig syk, scorer du høyt og må ligge unna hard fysisk aktivitet og alkohol i lang lang tid. Scorer du lavt, så hold deg i ro i et par uker og så er det fint igjen. Sånn hadde jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg var temmelig syk, i hvert fall, og husker at det er det mest smertefulle jeg noen gang har opplevd. Hadde ikke taklet en omgang til av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...