AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #21 Skrevet 12. juni 2012 1) Hvor lenge har du drevet med dette for å oppnå 4cm lengde? 2)Hvor mye av økningen skyldes forbedret EQ mener du? 3) Hvordan ser økten din ut? 1) Snart 10 år? Dog veldig sporadisk og periodevis kastet vekk tiden min fordi jeg ikke har vært jevn. Mesteparten av økningen var i begynnelsen eller perioder med fokusert trening. 2) Lite til ingenting. Var ung og hadde suverene ereksjoner når jeg begynte, så jeg hentet ikke noe særlig der. 3) I dag er den veldig enkel, men jeg håper å greie å være jevn fremover og øke volum på sikt slik at jeg forhåpentligvis kan nå mitt endelig mål på 20 cm lengde og litt mer tykkelse. 10 minutt oppvarming med varm våt klut. 10 minutt jelqing. 10 minutt pumping på lavt trykk. Skal legge inn strekking etter hvert og vurderer å gå tilbake til mekaniske metoder (vekter), selv om det er veldig tidkrevende.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #22 Skrevet 15. juni 2012 1) Snart 10 år? Dog veldig sporadisk og periodevis kastet vekk tiden min fordi jeg ikke har vært jevn. Mesteparten av økningen var i begynnelsen eller perioder med fokusert trening. 2) Lite til ingenting. Var ung og hadde suverene ereksjoner når jeg begynte, så jeg hentet ikke noe særlig der. 3) I dag er den veldig enkel, men jeg håper å greie å være jevn fremover og øke volum på sikt slik at jeg forhåpentligvis kan nå mitt endelig mål på 20 cm lengde og litt mer tykkelse. 10 minutt oppvarming med varm våt klut. 10 minutt jelqing. 10 minutt pumping på lavt trykk. Skal legge inn strekking etter hvert og vurderer å gå tilbake til mekaniske metoder (vekter), selv om det er veldig tidkrevende. På hvilken måte føler du sexen har endret seg nå som du har 4cm lenger penis? Vet jo ikke om du er i forhold, eller om du er singel og har da hatt deg med flere damer. Hvordan er damenes reaksjon på 15 vs 19cm mener du? Anonym poster: 5cb1c4ea03db0aa1a1d1849a0d560199
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2012 #23 Skrevet 15. juni 2012 Jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag ettersom mesteparten av økningene mine skjedde i en periode hvor jeg ikke var seksuelt aktiv. Min erfaring er dog at tykkelsen er det viktigste og selvsagt er det den jeg sliter mest med å øke. Anonym poster: de13fbee37e071e8a0fbda40a3ba6200
Gjest BM2 Skrevet 15. juni 2012 #24 Skrevet 15. juni 2012 Bør penispumper passe til penisstørrelsen? Jeg har ca. 11 i omkrets, hvilken bør jeg da kjøpe? Takker for svar/anbefalinger. En som har yrkestittel psykolog...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå