Gå til innhold

To tegnefilmer om Anastasia?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet det er en tegnefilm fra 1997 som heter Anastasia og handler om en prinsesse som kommer bort fra familien pga en ond trollmann eller hva han er. Så prøver hun å lete etter familien sin osv, sammen med en gutt som heter Dimitri. Hun har brunt hår.. MEN! Finnes det en film til som heter Anastasia eller noe lignende? Når jeg var liten var det en film jeg så om igjen og om igjen, og jeg trodde den het Anastasia. Husker ikke mye av den, bortsett fra at jeg elsket den filmen. Skal skrive ned det lille jeg husker, så kanskje noen husker en slik tegnefilm. For det første mener jeg å huske at hun var blond, og at det var i Russland eller noe lignende land. Jeg tror det var en krig eller noe som drev henne på flukt når hun var ungdom, og at noen jakter på henne. Så husker jeg en scene der hun er bakpå lasteplanet på en bil/eller hest og kjerre(tror det var bil) og at hun skjuler seg under en presenning eller noe. Mer husker jeg ikke dessverre, men ble plutselig så oppsatt på å finne ut hvilken tegnefilm det er snakk om!

Endret av Silkepote
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg tror det er den! :) Tusen takk. Nå er eneste problemet å finne et klipp av den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...