Gå til innhold

hva mener menn med dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk mann, men som ikke viser følelser så lett. og vi har ikke kjent hverandre lenge, så jeg vet ikke hvor vi egentlig er. eller hva han vil.

men han kom med denne setningen:

Det er kjempe koselig å ha deg på besøk, se film med deg, sove med deg, men så kommer jo sommeren og det er jo to mnd, og mye kan skje på to mnd.

(jeg er på ferie hjemme i 2 mnd).

Hva mener han egentlig med den setningen?

for sånn jeg tenker så betyr det at han ikke vil noe mer, men fler av venninne mine mener han liker meg. skjønner meg ikke på det jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har møtt en fantastisk mann, men som ikke viser følelser så lett. og vi har ikke kjent hverandre lenge, så jeg vet ikke hvor vi egentlig er. eller hva han vil.

men han kom med denne setningen:

Det er kjempe koselig å ha deg på besøk, se film med deg, sove med deg, men så kommer jo sommeren og det er jo to mnd, og mye kan skje på to mnd.

(jeg er på ferie hjemme i 2 mnd).

Hva mener han egentlig med den setningen?

for sånn jeg tenker så betyr det at han ikke vil noe mer, men fler av venninne mine mener han liker meg. skjønner meg ikke på det jeg.

Han mener at han liker deg godt, men at han ikke gidder vente på deg i 2mnd. Det betyr ikke at han ikke vil mer med deg, men at han ikke er der at han vil gå 2mnd for deg uten å få seg.

Skrevet

Tror Kråkefjas har rett. Han vil rett og slett ikke være eksklusiv med deg på dette tidspunktet..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja dere sier noe der. Det er så dumt at jeg skulle møte han når jeg skal være borte så lenge. Begynner virkelig å like han.

men han er koselig å snakke med, så kanskje vi bare blir gode venner når jeg kommer tilbake. vi snakker jo sammen daglig. han har ringt meg 3 ganger i dag. savner han litt jeg.

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Han sier jo at han vil ha deg, men at han ikke har tenkt å latt seg holde på vent. Han sier vel kanskje at du må få fingen ut? :)

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Han sier jo at han vil ha deg, men at han ikke har tenkt å latt seg holde på vent. Han sier vel kanskje at du må få fingen ut? :)

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan få "fingeren ut" med tanke på at jeg er over 200 mil unna han akkurat nå.

Jeg har blitt veldig glad i han, men jeg får ikke noe bekreftelse på om han liker meg eller ikke. i det ene øyeblikket virker det som han liker meg, men samtidig ikke.

Han er 36 år, men har veldig vanskelig med å vise hva han føler.

Gjest .-L-.
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvordan jeg kan få "fingeren ut" med tanke på at jeg er over 200 mil unna han akkurat nå.

Jeg har blitt veldig glad i han, men jeg får ikke noe bekreftelse på om han liker meg eller ikke. i det ene øyeblikket virker det som han liker meg, men samtidig ikke.

Han er 36 år, men har veldig vanskelig med å vise hva han føler.

Vanskelig å si hva som egentlig skjer :gjeiper: i alle fall over nett slik som dette. Det så nå i alle fall ut som han ga deg et stort hint om at han ville at noe skulle skje nå :) Om 2 måneder er det kanskje for sent.

Jeg har ikke holdt på med slik hinting på flere år :gjeiper:, så jeg husker egentlig ikke helt hva som forregik oppe i hodet mitt da. Tror jeg var veldig usikker på damen. Siden ingen turde å gjøre the "first move" og ta ting videre.

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si hva som egentlig skjer :gjeiper: i alle fall over nett slik som dette. Det så nå i alle fall ut som han ga deg et stort hint om at han ville at noe skulle skje nå :) Om 2 måneder er det kanskje for sent.

Jeg har ikke holdt på med slik hinting på flere år :gjeiper:, så jeg husker egentlig ikke helt hva som forregik oppe i hodet mitt da. Tror jeg var veldig usikker på damen. Siden ingen turde å gjøre the "first move" og ta ting videre.

Ja jeg frykter alt blir ødelagt nå som jeg er så langt borte og i så lang tid. Mannfolk er så vanskelig å forstå, men ja det er jo vi kvinner også :P Noen tips om hva jeg burde gjøre ?

Gjest .-L-.
Skrevet

Hva er statusen mellom dere da? Nettopp begynnt å date?, har det skjedd noe? osv :gjeiper:

Ville no tatt intiativ jeg :) Spør om han vil finne på noe en helg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er statusen mellom dere da? Nettopp begynnt å date?, har det skjedd noe? osv :gjeiper:

Ville no tatt intiativ jeg :) Spør om han vil finne på noe en helg.

Vil ikke si at vi dater, men finner på ting. Har vært en del hos han. Sovet der flere netter. vi har hatt sex, men ikke vær gang jeg er der. Og da tenker jeg at det må jo være mer enn bare sex, når han faktisk gidder å ta seg tid til meg. nå som vi er så langt unna hverandre så snakker han jo forsatt med meg.

Men som sagt, jeg har vanskelig med å forstå han. Han sier så mye rart. Som at det ikke er sikkert det blir oss to, at det til og med kan hende vi ikke er venner om to mnd. og sa sier jeg at da er det nok fra din side vi ikke er venner isåfall. og du må nok såre meg ganske dypt for at jeg ikke ser på deg som en venn.

litt komplisert skrevet :P

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Høres ut som du har funnet deg en merkelig skrue ja.

Det finnes nok ikke et fasit svar på hva du skal gjøre.

Du kan no være med han igjen å se hvordan ting går? Hehe, prøv no å få et par ting ut av han da uten at det er for obvious.

Hvis ikke det går så er det neste mann :)

Endret av .-L-.
Skrevet

Syns ikke det høres så komplisert ut i det hele tatt. Han er ikke interessert i å bare være venner, og han vil heller ikke binde seg til deg når du forsvinner i 2mnd.

Hva som skjer etter disse 2mnd står vel og faller på om dere begge fortsatt er interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har funnet deg en merkelig skrue ja.

Det finnes nok ikke et fasit svar på hva du skal gjøre.

Du kan no være med han igjen å se hvordan ting går? Hehe, prøv no å få et par ting ut av han da uten at det er for obvious.

Hvis ikke det går så er det neste mann :)

Jeg klarer ikke få ut et helhetlig bilde av han her engang :P

Skal prøve å få noe ut av han :)

Skrevet

Han sier at han gjerne vil pule med deg og sånn. Men at du ikke er noe han kan tenke seg å bli sammen med. Selv om han helst ser at du tror det, og prøver å være sammen med ham, sånn at han får seg.

Hvis han har følelser for deg, betyr ikke to måneder allverdens. Men jeg ville stusset på ei som prioriterte alt annet enn meg, når anledningen bød seg. Ekte kjærlighet finner en vei. Dere greier dere med å finne ei pakke kondomer.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg tolker det på en annen måte:

Han sier at han liker deg, men mye kan skje i løpet av 2 sommermåneder. Altså, han er redd du kan finne en annen mens dere ikke ser hverandre i den perioden. Kan det høres logisk i deres situasjon? Er han trygg på hvor han har deg?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som han er keen på å gjøre som han vil i sommer og ikke være bindt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det på en annen måte:

Han sier at han liker deg, men mye kan skje i løpet av 2 sommermåneder. Altså, han er redd du kan finne en annen mens dere ikke ser hverandre i den perioden. Kan det høres logisk i deres situasjon? Er han trygg på hvor han har deg?

Det kan høres ganske logisk ut, med tanke på at han ikke kjenner meg så altfor godt. Tror ikke han er trygg på hvor han har meg.

Gjest Anna.S
Skrevet

Jeg ville bare vært ærlig jeg. Sagt at nei man vet ikke hva som kan skje på 2 måneder, men det jeg vet her og nå er at jeg tenker på deg og savner deg og håper det ikke er lenge til jeg får se deg igjen.

For det er jo det du føler er det ikke? Hvis du føler noe for han så vis det og så kan han respondere med hva han føler. Vanskeligere er det ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare vært ærlig jeg. Sagt at nei man vet ikke hva som kan skje på 2 måneder, men det jeg vet her og nå er at jeg tenker på deg og savner deg og håper det ikke er lenge til jeg får se deg igjen.

For det er jo det du føler er det ikke? Hvis du føler noe for han så vis det og så kan han respondere med hva han føler. Vanskeligere er det ikke.

Har snakket med han nå. gikk forsiktig inn på temaet og sa at jeg enda ikke skjønte hva han mente med den setninga. også forklarte jeg ting på mitt ståsted. Og han sa at han liker meg godt, men han vet ikke om han føler noe enda. så han vil vi skal ta det litt rolig så vi kan finne det ut. for han vil ikke at jeg skal bli såra.

Så da står vi på samme sted når det gjelder dette. jeg liker jo mannen og har blitt glad i han, men vet jo ikke om jeg føler noe sånn sett. for det er jo enda nytt og spennende :)

Det var veldig deilig å snakke om det, føler vi begge fikk senka skuldra litt. jeg har jo ikke visst noe om hvordan han så på dette, så jeg ble jo frustrert. Så det er godt jeg kan senke skuldrene :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Har snakket med han nå. gikk forsiktig inn på temaet og sa at jeg enda ikke skjønte hva han mente med den setninga. også forklarte jeg ting på mitt ståsted. Og han sa at han liker meg godt, men han vet ikke om han føler noe enda. så han vil vi skal ta det litt rolig så vi kan finne det ut. for han vil ikke at jeg skal bli såra.

Så da står vi på samme sted når det gjelder dette. jeg liker jo mannen og har blitt glad i han, men vet jo ikke om jeg føler noe sånn sett. for det er jo enda nytt og spennende :)

Det var veldig deilig å snakke om det, føler vi begge fikk senka skuldra litt. jeg har jo ikke visst noe om hvordan han så på dette, så jeg ble jo frustrert. Så det er godt jeg kan senke skuldrene :)

Han høres jo grei og ærlig ut i alle fall?

Håper det går veien :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...