Kate Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Fikk ikke sett slutten av Ungkaren igår, mannen min skulle se StarWars Det siste jeg så var at Lindsay forsvant på eliminasjons-daten, men hvem var det som ikke fikk rose på selve rose-seremonien(skrekkelig ord forresten).
Gjest bare lille meg... Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Jeg mener å huske at ham sendte hjem.... Lindsay K, Lanah,Kristi og Jennifer... Det vil si at de som fikk en :blomst_opp: var: Meredith, Jenny, Kelly-Jo(ho der like eg ikkje!!), Antoinette, Mary; Brooke, Karin, Misty, Estella(min favoritt!) og Lee-Ann (ho e "fæl" ho.....) :oops: YES! I`m hooked!! :o
Gjest glamourgirl Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 Det vil si at de som fikk en :blomst_opp: var: Meredith, Jenny, Kelly-Jo(ho der like eg ikkje!!), Antoinette, Mary; Brooke, Karin, Misty, Estella(min favoritt!) og Lee-Ann (ho e "fæl" ho.....) :oops: YES! I`m hooked!! :o Flere enn meg altså! VI er dessuten enige i hvem vi liker! Jeg hadde skutt Lee-Ann og Kelly-Jo i kneskålene hadde jeg kommet i nærheten. Liker også Estella og Karin. Er fælt å bli hooka på søpleTV, men fy for pokker så gøy det er :oops:
~sikka~ Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Det var jo enda ei bærte som ble sendt hjem igår - aner ikke navnet - men hun som ble sendt hjem fra ene daten ..... kanskje noen husker hennes navn?
~sikka~ Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 oopps :oops: leste ikke hele posten din jeg tydligvis --- glem hva jeg sa da
Gjest glamourgirl Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Tulle-sikka!!! Må jo lese trådene ordentlig
~sikka~ Skrevet 4. februar 2004 #7 Skrevet 4. februar 2004 Tulle-sikka!!! Må jo lese trådene ordentlig Sånn går det når jeg svarer mens kundene plaprer
Gjest glamourgirl Skrevet 4. februar 2004 #8 Skrevet 4. februar 2004 :oops: Eller når jeg snakker i telefon og jobber parallellt... :oops:
~sikka~ Skrevet 4. februar 2004 #9 Skrevet 4. februar 2004 sikkert ikke å anbefale det heller nei....
Gjest lmari Skrevet 5. februar 2004 #10 Skrevet 5. februar 2004 Jeg vet hvem han velger, jeg vet hvem han velger.... *plystrer uskyldig*
Tjorven Skrevet 5. februar 2004 #11 Skrevet 5. februar 2004 Jeg vet hvem han velger, jeg vet hvem han velger.... *plystrer uskyldig* Jeg også.
Gjest Amber ikke logget på Skrevet 5. februar 2004 #13 Skrevet 5. februar 2004 Estella har en sinnsykt irriterende stemme!!!
orakel Skrevet 5. februar 2004 #15 Skrevet 5. februar 2004 Estella har en sinnsykt irriterende stemme!!! :enig_animasjon: Irriterende litt på samme måte som Trista sin grusomme stemme. Kanskje det er derfor han liker henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå