AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 "Holder på med" en fyr. Skriver med anførselstegn fordi vi ikke kysser, og da kan vi ikke holde på... Saken er at begge to vil, men ingen tar initativ til det. Vi har snakka om det også, kleint ja. Når jeg er full og han er edru er det null problem for da spør jeg han bare rett ut. Vi holdt litt på før også og da var det null problem å kysse edru. Hva skjer??? Jeg tror for min del at det er litt press på at vi skal kysse, at det er forventa og vi har vært en del med hverandre uten å kysse. Hva kan jeg gjøre, trenger tips!!
Envy Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Er det ikke bare å kysse han da? ..Just do it, sier nike Endret 3. juni 2012 av Envy
Gjest Janus Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Dere har kysset på fylla, men ikke edru? Jeg er usikker på hva slags råd du egentlig forventer å få, for det er ikke så mye dere kan gjøre annet enn å gjøre det. Anonymbruker: *Avbryter sjenert fyr midt i en setning*: "Har du lyst å kysse meg?" Sjenert fyr: "I guess." Anonymbruker: "Kom her da, sjenerte lille gutt."
Gjest .-L-. Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Ta fatt i han det sekundet du går inn døren neste gang
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Er det ikke litt kleint å bare spørre rett ut? Men det har jeg gjort på fylla, og da sier han at det har vært lettere for han..
Gjest .-L-. Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Hvorfor må du spørre han? Kan du ikke bare kysse han då :gjeiper: 2
Clevion Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Ta iniativet selv, jenter som tar litt iniativ er jævlig flott!
Gjest Janus Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Er det ikke litt kleint å bare spørre rett ut? Men det har jeg gjort på fylla, og da sier han at det har vært lettere for han. Nei.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 hopper på denne jeg.. Er i litt samme situasjon.. Har flørtet veldig mye med en fyr nå i ca halvannen mnd. Vi er så og si naboer, så vi er ofte på besøk hos hverandre. Vi snakker på FB/sms stort sett hver dag i flere timer og har en helt utrolig kjemi. Vi tenker utrolig likt, samtidig som vi er veldig forskjellige. vi forstår hverandre med en gang, uten å måtte forklare ting så mye. For kanskje en uke siden så snakket vi sammen på FB, og skrev natta historie sammen da ingen av oss fikk sove.. Der ble det mye flørting, og historien vi lagde kunne så godt som ha vært vår virkelige. I historien ble det self. snakk om det første kysset.. Vi ha ikke kysset enda, men jeg vil så gjerne!! aner ikke hvordan jeg skal gå frem.. er redd for å bli avvist.. Tips? En annen ting er jo at han alltid kaller meg cutie/søta/snuppa, men jeg aner ikke hva jeg kan kalle han.. kjekken høres så rart ut.. Har null erfaring fra forhold så er veldig usikker rundt hele situasjonen.. og jeg liker han så utrolig godt! HJELP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå