Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker fra da jeg selv var barn at jeg var hjemme hos en i klassen. Da gikk moren og faren hans inn på rommet for å knulle. Vi hørte knullelyder og moren ble definitvt knullet. Har aldri opplevd dette ellers.Denne gutten ble mobbet en del for dette, da foreldrene knullet men vi gjorde gruppearbeid.

Pleier dere knulle når barna er hjemme eller har besøk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glad i ordet Knulle ?

Grow up

• Liker 17
Skrevet (endret)

Man skal ikke la barnet sitt gjennomgå en sånn grusom og pinlig opplevelse!! Ha sex når barna ikke er tilstede, ferdig med saken.

Edit: OG NEI, jeg mener ikke at man ikke skal ha sex når man har barn, men at man ikke skal la barna merke det.

Endret av Lilac
  • Liker 1
Skrevet

Man skal ikke la barnet sitt gjennomgå en sånn grusom og pinlig opplevelse!! Ha sex når barna ikke er tilstede, ferdig med saken.

Du har et merkelig syn på hva sex er.

Enn videre er jo konklusjonen av hva du sier at man ikke skal ha sex fra barnet blir født til det flytter ut...

• Liker 5
Skrevet

Ifølge flere artikler, så er det naturlig, å ikke minst bra å ha sex når barna f.eks ser barne-TV, eller når dem har lagt seg. :)

• Liker 2
Gjest Annaires
Skrevet

Ifølge flere artikler, så er det naturlig, å ikke minst bra å ha sex når barna f.eks ser barne-TV, eller når dem har lagt seg. :)

Ja, men ikke så barna og kameratene hører det.

Tenk så flaut da.

• Liker 7
Gjest Gjest
Skrevet

Her i huset praktiseres stille-sex (eller et forsøk på sådant, heldigvis sover tulla veldig godt når hun først sover) etter sengetid.

Å ha høylydt sex når andre er i huset, uansett om det er ungene, svigermor eller naboen, er ikke OK i min bok.

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes det er ufint å ha høylydt sex når det er besøk i huset, unasett om det er en selv eller barna som har besøk. Hva barna hører fra soverommet til mor og far om kveldene ellers, er en helt annen sak.

• Liker 3
Skrevet

I vårt hjem nøyer vi oss med kyssing og klemmer så lenge andre er våkne i huset, uavhengig av om det er gjester eller barn.

Dersom vi skal ha høylytt sex gjør vi dette på et gjestrom som ligger langt nok unna soverommene til at noen kan høre oss. Har vi sex i eget soverom er vi stille.

Husker jeg hørte mine egne foreldre da jeg var barn, og jeg satte ikke pris på det.

• Liker 1
Skrevet

Enn videre er jo konklusjonen av hva du sier at man ikke skal ha sex fra barnet blir født til det flytter ut...

Var ikke det jeg mente... Ha sex, men ikke la barnet merke det på noen måte.

Jeg hørte og så foreldrene mine ha sex en gang når jeg var liten og jeg syntes det var forferdelig.

Det var som en ekkel tanke i hodet mitt lenge etterpå.

• Liker 1
Skrevet

Det sa hun absolutt ikke!

Foreldrene trenger ikke å ha høylytt sex midt på dagen, mens barna har besøk! Om de ikke kan vente til barna har lagt seg kan de i det minste være litt stille.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men ikke så barna og kameratene hører det.

Tenk så flaut da.

Sa jeg noe om høylytt sex? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...