Miss Independent Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Ja, nå nærmer sommeren seg og vi jenter hiver på oss sommerkjolene på byen - til guttas store begeistring Jeg lurer på om dere har noen tips, hva bruker dere over en lett sommerkjole? Cardigan? Hva slags lenge,type, farge? Bleezer føler jeg blir litt for "tungt"? Dongerijakke - litt for casual?
Zakuro Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Dongeri og tynne skinnjakker vet jeg mange bruker. Og sånne... er det bolero det heter? Men kommer jo litt an på hva man skal. Er det på kvelden på en vanlig hverdag kan man vel fin ha en dongerijakke, men er man i et finere selskap hadde det kanskje vært finere med en blazer?
Gjest Badabing Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Jeg bruker litt forskjellig, etter om jeg vil dresse kjolen ned eller opp. Bruker olajakke, en blazer i olastoff som er litt løs i snittet og egentlig ser litt rocka ut, sjal, cardigans. Av cardigans har jeg brukt sånne i flettemønster. Bolero er jeg egentlig ikke særlig fan av. Nå får man kjøpt en del løs strikk som er litt gjennomsiktig, kanskjenoe sånt gså kan være fint over?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Blazer til er kjempefint, det må jo ikke være en stiv og strukturert en. Jeg har f.eks. en i grå silke som er litt pen, men samtidig casual fordi den er så tynn i stoffet. En søt skinnjakke funker også, men det blir litt fashionista-uniform over det (altså fint, men særs uoriginalt). Boleroer skulle vært brent, men det finnes jo mange typer cardigans som passer, kommer an på hvilken kjole du har. Jeg fant nettopp en metallisk glittercardigan på COS. :D
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Hva er det som er så galt med boleroer? Jeg har noen tynne, hullstrikkede som går til albuene, kjempefint over ermeløse kjoler synes jeg. Det er hvertfall kjekt for oss som nærmer oss 40 og ikke har superveltrente armer. 2
Transelise Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Jeg liker best at kjolen er bar både på meg selv og andre.
Miss Independent Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Lurer på å kjøpe en hvit (?) cardigan? Noen tips om noen fine noen? Jeg har en sort dressjakke, men føler den blir litt for "hard" nå på sommerstid mot en sommerkjole. Samme tenker jeg om en skinnjakke. Eller? Trenger igrunn også nye sko Har bare sorte høye hæler. Så på disse: Fra Skoringen. Syns de er knall fine, men litt dyre.. Edit: Skoene jeg mener er øverste rad, nr to fra venstre. B & Co. NOK 699,- Endret 5. juni 2012 av Miss Independent
Miss Independent Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 5. juni 2012 Jeg liker best at kjolen er bar både på meg selv og andre. Ja, er veldig enig. Men den type temperatur er ikke her riktig enda
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #10 Skrevet 6. juni 2012 Hva er det som er så galt med boleroer? Jeg har noen tynne, hullstrikkede som går til albuene, kjempefint over ermeløse kjoler synes jeg. Det er hvertfall kjekt for oss som nærmer oss 40 og ikke har superveltrente armer. Lurer jeg også på? 1
Transelise Skrevet 6. juni 2012 #11 Skrevet 6. juni 2012 Hei Tar noe over kjolene jeg også når det er kaldt. Sett så mange jenter som ødelegge fine kjoler fordi dem tar noe over. Ofte ser jeg det på TV. En flott kjole skuler en ikke.
Plutseliten Skrevet 6. juni 2012 #12 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Det kommer jo veldig an på hvordan du styler kjolen, om det er til pynt eller hverdags. Blazer til pynt og noe mer casual til hverdags. Jeg synes for eksempel det er fint å ha en skjorte over til hverdags, enten kneppet igjen (om det blir fint) eller åpent. Kommer selvsagt veldig an på kjolen og hvordan skjorte det er, men det kan være veldig fint Sånn som HER Edit: Ehmmmm sorry... Leste først etterpå at du skrev på byen Svarte før jeg hadde lest ordentlig... jaja Da svarer jeg blazer Endret 6. juni 2012 av Plutseliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå