Gå til innhold

Står mellom to brudebuketter..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Siden jeg elsker hortensia, må jeg nok si den. Kjempesøte begge to. :)

• Liker 3
Skrevet

Begge var kjempe flotte men synes buketten med brudeslør var aller finest :) Lykke til med bryllupet :)

• Liker 3
Skrevet

Hortensia :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Den blå!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HVILKEN!

Den blå.

• Liker 3
Skrevet

Synes begge var fine. Den med brudeslør er jo enkel og pen, mens hortensiaen lager litt mer liv :)

• Liker 1
Skrevet

Ser du får mye til hjelp her, hehe, tror ikke jeg heller er så mye til hjelp ettersom at jeg syns begge to var like fine.. Den med brudeslør var veldig nøytral og ren med hvitt/grønt. Mens den blå gjerne "popper" litt mer frem.

Den hvite ble veldig sommerlig, enkel, ren. Veldig "villt og naturlig". Mens den blå ble ift den andre litt mer "streng" i stilen. Står den til andre farger i bryllupet siden det absolutt skal være blå? Fin farge, søt og ryddig bukett. Er det ikke mulig å legge noe brudeslør mellom blomstene? Mixe begge bukettene liksom?

Vet ikke jeg, begge var søte og fine. Mens den ene heller mer mot vilter og naturlig, bikker den andre mot ryddig, og formrikt.

Skrevet

Jeg får litt følelse av en gutte-dåp av hortensiaen, så jeg går for brudeslør. :)

Men begge er forsåvidt veldig fine. :)

• Liker 1
Skrevet

Åh, hortensiaene var flotte synes jeg:) Men sånn bortsett fra det har jeg null peiling på buketter og bryllup :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er enig med den som nevnte at den blå minnet litt om guttedåp. Kanskje du kan ta samme type blomster bare i en annen farge? Har du noe temafarge på bryllupet?

AnonymBruker
Skrevet

Er enig med den som nevnte at den blå minnet litt om guttedåp. Kanskje du kan ta samme type blomster bare i en annen farge? Har du noe temafarge på bryllupet?

TS her.

Jeg har ingen temafarge på bryllupet men det blir en del innslag av tre små stubber til å holde bortkortene, hemptråder til å binde gjennomsiktige vaser i kirken o.l. Ellers blir det enten innslag av blått eller grønt. kommer ann på buketten i grunn..

Skrevet

Jeg vill gått for en kombinasjon, den blå, med litt brudeslør innimellom :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Hortensia toler utruleg dårleg å tørke. Så viss du skal ha den må du ha større "holdedings", for den må ha tilgang til væte undervegs. Det er ein risiko for at den blir slapp og trist litt for fort. Brudeslørbuketten vil halde seg i fleire veker. :)

• Liker 1
Gjest Bella90
Skrevet

Begge var veldig fine, men den med brudeslør synes jeg er finest som brudebukett :)

AnonymBruker
Skrevet

hva med hvite og blå hortensia?

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner hadde denne i sitt bryllup :)

post-37809-0-90101400-1338802365_thumb.j

Den har hortensia i bunnen, og er pyntet opp med hvite orkideer innimellom, og så litt grønt og perler rundt, men det kan jo fint droppes om en vil ha det enklere :)

Jeg likte brudesløret også, men syns det passer best om man skal ha et enkelt sommerbryllup i en lett og flagrete kjole jeg da :)

Skrevet

Den blå:) Synes den andre var for kjedelig:P

AnonymBruker
Skrevet

Av de to, ville jeg valgt den blå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...