Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Det eneste jeg vil om dagen er å sove, hva er i veien med meg? Dumt spørsmål i grunnen, jeg ville bare få det ut liksom. Er så utrolig sliten og lei. Jeg hater jobben min og har sagt den opp, men har fremdeles to dager igjen, og de to dagene skjønner jeg ikke hvordan jeg skal komme igjennom. Jeg har bulimi og det er selvfølgelig årsaken til at jeg er sliten om dagen. Egentlig har jeg vært symptomfri i nesten et år, men akkurat nå er jeg inne i en dårlig periode igjen. Vet at disse kan dukke opp innimellom, men da blir bare alt så svart liksom. Eneste lyspunktet er kjæresten min, bare tanken på han får meg til å smile! Men han bor ikke her hvor jeg bor og vi får ikke vært sammen så mye som jeg skulle ønske. Vet at det er situasjonen for mange andre enn meg, men akkurat nå vil jeg liksom ingenting annet enn å ligge i armkroken hans og ikke ha en eneste bekymring. Uff, vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, jeg vet at denne følelsen går over igjen, men nå virket alt bare så svart. Jeg ønsker råd, men vet ikke helt om hva liksom... jeg håper noen skjønner hva jeg mener. Det eneste jeg gjør om dagen er å drømme om å vinne i lotto og aldri mer trenge å bekymre meg. Da kunne jeg liksom bruke tid på å få tilbake krefter og til å være sammen med kjæresten, ikke sitte på denne jobben å dra meg selv ned. Hmm, jeg ser at dette ble mye sutring - sorry! Trengte liksom bare å få det ut. Noen gode råd om hvordan man vinner i lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Et godt råd for å vinne i Lotto, er selvsagt å spille lotto. He...he... Personlig kan jeg aldri vinne, fordi jeg har ingen intensjoner om å spille. Jeg antar at problemet ikke ligger i å gå beseirende ut av Lottorunden. Et godt råd for hjelp til spiseforstyrrelsen, er å bli litt bevisst på hva du egentlig driver med. Det har du sikkert forsøkt, men kanskje ikke nok. Hva er det spisingen og spyingen er et symptom på? Det kreves en syk innsats for å komme til bunns i det. Jækk, det der er ikke enkelt. Hut dæ ut!! Finn deg en god platform utenfor både kjæreste og hjemmet. Elsk deg selv og du får masse energi. Periodevis havner du kanskje ned i kjelleren, men da er det så sabla godt å komme opp i dagslyset igjen. Jeg kunne ha skrevet side opp og side ned, om å løfte seg opp igjen. Ut i fra egen erfaring. Men det som antagelig har hjulpet meg, vil kanskje ikke hjelpe deg. Finn deg en jobb hvor dine interesser/det du liker, blir jobben din. Går det an? Sikkert. Da må du i tilfelle bruke tid på å reflektere over hva du virkelig liker å gjøre, det trigger nok energien din mer enn det å gjøre noe som virkelig kjeder deg. Det er utelukkende positivt å finne ut av seg selv. Hopp jente!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå