Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg vil så gjerne ha lysere hår til sommeren....

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har mørkebrunt hår, og brukte en toner/glansvask i light blonde da jeg farget håret en gang. Det endte med at det ble litt mer gyllent i fargen og ca. 2 toner lysere. Syntes det var fint, og siden det ikke var så stor forskjell på etterveksten var det ikke noe stress med det heller. Men om du vil ha lyst hår, altså blondt, må du stripe det eller bleke det.

Skrevet

Det kommer ikke til å virke noe særlig nei. Da må du evt. kjøpe en pakke bleking og bleke håret først for så å farge det lysebrunt.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer ikke til å virke noe særlig nei. Da må du evt. kjøpe en pakke bleking og bleke håret først for så å farge det lysebrunt.

Ikke hvis hårfargen er naturlig. Naturlig hår tar til seg permanent farge i lysere tone i motsetning til farget hår.

AnonymBruker
Skrevet

det finnes egne farger til brunt hår, som er ment for å lysne mørkt hår noen toner

AnonymBruker
Skrevet

ts her. Hårfargen min er naturlig mørk brun...vil ikke bli blond,bare ha det litt lysere. Skal 4 uker til varmere strøk snart,og regner meg sola vil bleke det litt.

AnonymBruker
Skrevet

det finnes egne farger til brunt hår, som er ment for å lysne mørkt hår noen toner

ok. vet du hvor jeg kan kjøpe det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...