AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 jeg vil så gjerne ha lysere hår til sommeren....
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har mørkebrunt hår, og brukte en toner/glansvask i light blonde da jeg farget håret en gang. Det endte med at det ble litt mer gyllent i fargen og ca. 2 toner lysere. Syntes det var fint, og siden det ikke var så stor forskjell på etterveksten var det ikke noe stress med det heller. Men om du vil ha lyst hår, altså blondt, må du stripe det eller bleke det.
belle_ Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Det kommer ikke til å virke noe særlig nei. Da må du evt. kjøpe en pakke bleking og bleke håret først for så å farge det lysebrunt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Det kommer ikke til å virke noe særlig nei. Da må du evt. kjøpe en pakke bleking og bleke håret først for så å farge det lysebrunt. Ikke hvis hårfargen er naturlig. Naturlig hår tar til seg permanent farge i lysere tone i motsetning til farget hår.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 det finnes egne farger til brunt hår, som er ment for å lysne mørkt hår noen toner
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 ts her. Hårfargen min er naturlig mørk brun...vil ikke bli blond,bare ha det litt lysere. Skal 4 uker til varmere strøk snart,og regner meg sola vil bleke det litt.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 det finnes egne farger til brunt hår, som er ment for å lysne mørkt hår noen toner ok. vet du hvor jeg kan kjøpe det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå