Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg føler meg som en fjortis som skriver dette, men... Jeg er dobbelt så gammel :sjenert:

Uansett:

Kort sagt møtte jeg en fyr i høst som jeg flørtet med på en fest og havnet til sengs med på nachspiel. Før det med sengen hadde vi det kjempegøy, hadde masse å snakke om, mange felles referanser, samme humor og jeg ble nok litt betatt, full som jeg var. Sengeleken var så som så, men er egentlig mest komisk å tenke på i etterkant (min feil - jeg var for full og tullete). Dagen etter sendte ham meg en hyggelig melding som jeg svarte på, men vi har ikke hatt så mye kontakt utover det, bortsett fra at jeg så vidt har møtt ham et par ganger - da er det god tone mellom oss, men vi er nok begge litt sjenerte typer.

Han er en god venn av en av mine beste venninner, men de bor i en annen by enn meg. Min venninne snakker ofte om ham og andre venner, og selv om jeg ikke har truffet ham så mye så må jeg innrømme at jeg faktisk føler meg litt betatt - eller i hvert fall interessert i å bli bedre kjent for å se om han er slik jeg tror.

I helgen møtte jeg ham så vidt, men dessverre fikk jeg ikke snakket med ham på tomannshånd, og jeg har mest lyst å slå hodet i veggen når jeg tenker på det nå, for nå hadde jeg jo sjansen uten å gripe den. Resten av helgen jobbet han, så jeg fikk ikke flere sjanser.

Han bor i en by nesten 3 timer unna som jeg nesten aldri er i (kanskje en gang hver 3.mnd). Men jeg klarer ikke helt å gi slipp på nysgjerrigheten, og jeg merker at han dukker titt og ofte opp i hodet mitt, og jeg finner meg selv snokende på FB-siden hans litt for ofte.

Nå sitter jeg med mobilen i hånden og har lyst å sende en melding og skrive at jeg synes det var hyggelig å se ham igjen.

Så da vil jeg gjerne høre hva dere KG-orakler har å si om dette. Er det teit å sende en slik melding? Og er dette bare rett og slett dødfødt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 timer? Dere har virkelig god kjemi...

AnonymBruker
Skrevet

3 timer? Dere har virkelig god kjemi...

Hva mener du?

AnonymBruker
Skrevet

Send han en melding :)

Skrevet

Hva mener du?

Jeg regner med at du er ute etter mer en at han stikker innom de få gangene han er i byen. Et forhold med han vil kreve mye reising.

Uansett, jeg ser ikke noe galt i at du sender han melding. Han vil ikke tenke at du er sprø eller noe slikt :-)

Skrevet

Du har ingenting å tape på å sende mld (med unntak av litt nattesøvn om han ikke svarer). ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at du er ute etter mer en at han stikker innom de få gangene han er i byen. Et forhold med han vil kreve mye reising.

Uansett, jeg ser ikke noe galt i at du sender han melding. Han vil ikke tenke at du er sprø eller noe slikt :-)

Ja, jeg vet. Bør vel egentlig bare innse at det er dødfødt, men kanskje han viser seg å være helt annerledes, og da er jo saken grei. Skulle han vise seg å være Drømmemannen, så er jeg flyttbar etter hvert ;)

Skrevet

Syns du skal sende en melding jeg :-). Virker jo som at dere har hatt en god tone så langt, og hvis begge er sjenerte kan det jo hende han gjerne vil sende melding han også men ikke har turt ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Melding sendt. (Iiiiik - fjortisen i meg hyler av angst :ler:)

Fornuften min sier at det er umulig å bli godt kjent med en som bor så langt unna, men jeg tror jeg bare må prøve for å få det ut av hodet. Det må da være verre å gå og lure enn å bli avvist eller at det skulle vise seg å ikke fungere?

TS

Gjest Janus
Skrevet

Fornuften min sier at det er umulig å bli godt kjent med en som bor så langt unna, men jeg tror jeg bare må prøve for å få det ut av hodet. Det må da være verre å gå og lure enn å bli avvist eller at det skulle vise seg å ikke fungere?

Korrekt.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Melding sendt. (Iiiiik - fjortisen i meg hyler av angst :ler:)

TS

Har han svart???

AnonymBruker
Skrevet

Har han svart???

Nei :(

Vet han jobber mye, men jeg tror nok bare jeg skal ta hintet. Da vet jeg det. Next!

Skrevet

Nei :(

Vet han jobber mye, men jeg tror nok bare jeg skal ta hintet. Da vet jeg det. Next!

Du må gi ham litt tid! :) Du får kanskje svar etterhvert!

Keep us updated :popcorn:

Gjest miss89
Skrevet

"Det er bedre å angre på noe du har gjort enn på noe du ikke har gjort" :klemmer:

• Liker 2
Skrevet

Fikk du svar? :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk du svar? :)

Nei, han svarte aldri. :trist:

Greit nok hvis han ikke er interessert i å bli bedre kjent, det får jeg jo ikke gjort noe med.

Men jeg synes kan kunne svart. Hadde jeg fått et tørt, formelt svar hadde jeg tatt hintet.

Han er en ganske høflig fyr, spurte om nummeret mitt og sendte melding ganske kjapt dagen etter :sengekos: for eksempel. Så jeg synes det er litt merkelig at han ikke kan spandere et svar på meg nå.

Det mest irriterende er at nå som han ikke svarer, så tenker jo jeg bare mer på ham! :rasende: Hvordan får ham ut av hodet?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han svarte aldri. :trist:

Greit nok hvis han ikke er interessert i å bli bedre kjent, det får jeg jo ikke gjort noe med.

Men jeg synes kan kunne svart. Hadde jeg fått et tørt, formelt svar hadde jeg tatt hintet.

Han er en ganske høflig fyr, spurte om nummeret mitt og sendte melding ganske kjapt dagen etter :sengekos: for eksempel. Så jeg synes det er litt merkelig at han ikke kan spandere et svar på meg nå.

Det mest irriterende er at nå som han ikke svarer, så tenker jo jeg bare mer på ham! :rasende: Hvordan får ham ut av hodet?

Kjenner til frustrasjonen. Men la det gå. Hvis han fra dag én ser det som urealistisk å treffe en jente som bor så langt unna, så er det dumt å mase. Noen er bare mer realistisk og praktisk enn andre. Ikke kast bort tiden din. For alt du vet kan det hende han treffer en annen jente? Frekt å ikke svare, men drit i han....

Skrevet

Kanskje han har truffet ei annen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...