Djungelvrål Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Bestilte 2 parfymer av samme merke fra fragrancex for kanskje 7 mnd siden. Har ikke åpnet de før idag fordi jeg ville bruke opp den jeg hadde først. Så med en gang på innholdet at de var ødelagte, fargen var gul. Innholdet skal være blankt som vann. De luktet forferdelig. Er det noen mulighet for å sende de tilbake og få igjen pengene tror dere? Er så lei meg, parfymen har gått ut av produksjon og er nesten ikke å få tak i lengre, må bestille fra USA.
Gjest Eluveitie Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Hm, de har stått uåpnet i 7 måneder, og du merket det først nå? Da er jeg ikke sikker på om de er så medgjørlige, jeg har ikke så god peiling på parfyme, men kan det hende de kan si at parfymen like godt kan ha harsknet hos deg på den tiden? Hvorfor sender du ikke en mail og spør, forresten? 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Det er som å løpe inn i en tornado og tro man kommer til å overleve .
Djungelvrål Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2012 Hm, de har stått uåpnet i 7 måneder, og du merket det først nå? Da er jeg ikke sikker på om de er så medgjørlige, jeg har ikke så god peiling på parfyme, men kan det hende de kan si at parfymen like godt kan ha harsknet hos deg på den tiden? Hvorfor sender du ikke en mail og spør, forresten? Ja parfyme reagerer på lys så jeg ville ikke ta de ut av esken. I tillegg hadde jeg en jeg skulle bruke opp og da var det jo ikke vits å åpne de. Ja jeg tenkte jeg kunne sende mail.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Ja parfyme reagerer på lys så jeg ville ikke ta de ut av esken. I tillegg hadde jeg en jeg skulle bruke opp og da var det jo ikke vits å åpne de. Ja jeg tenkte jeg kunne sende mail. Når man bestiller pakker sjekker man alltid at produktet er ok før man pakker det bort. Og det er nettopp for å unngå å havne i slike situasjoner som den du er i nå. Sjansen for å få tilbakebetalt pengene 7 måneder etter er vel tilnærmet lik null, men du hadde vært garantert pengene tilbake hvis du hadde sjekket med det samme.
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2012 Hadde jeg sjekket med det samme er det ikke sikkert de hadde vært harske. Jeg hadde en parfyme av samme merke i en 125 ml flaske som ble harsk over natta, det var lite igjen i flaska da. Den var for stor og tålte sikkert ikke varmen på badet. Disse har vært oppbevart på soverommet. Men varen har gått ut av produksjon og var nok allerede nær utløpsdato da jeg fikk dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå