Gå til innhold

Spørsmål om astrologi/stjernetegn i en sjekkesituasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av en annen tråd.

Funker det på dere eller syns dere det er helt tullete? At en mann eller kvinne prøver å sjekke dere opp med å spørre om eller gjette stjernetegnet deres f.eks.

Jeg syns det er helt tullete, men vet blant annet om ei som ikke vil date menn født i skorpionen eller hva det nå var. Så hun spør først om det, for hvis han er skorpion vil hun ikke bruke mer tid på ham :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Har opplevd å bli 'dumpet' på et utested da jeg var født i feil måned.

Ikke ledd så mye på evigheter.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

tja.. det er jo litt klisje da... men jeg liker å finne ut stjernetegnet til en evnt date så tidlig som mulig. bestevenninna mi er jomfru men jeg takler ikke menn som er jomfru...

Gjest Katten.
Skrevet

tja.. det er jo litt klisje da... men jeg liker å finne ut stjernetegnet til en evnt date så tidlig som mulig. bestevenninna mi er jomfru men jeg takler ikke menn som er jomfru...

Regner med vi fortsatt snakker om stjernetegnet: hvorfor ikke?

Skrevet

Da jeg og noen venner snakket om dårlige sjekkereplikker, var vi enige om at "hvilket stjernetegn er du født i?" er på nivå med "hvor mye veier du?" og "liker du penger?" Ekstremt turn off.

Ikke i en sjekkesituasjon, men jeg har faktisk opplevd at en jente mente at jeg ikke var til å stole på på grunn av stjernetegnet mitt... Folk er gale.

• Liker 4
Gjest .-L-.
Skrevet

Haha, jeg hadde ledd meg ihjel om jeg hadde fått denne. Hadde sagt at jeg var født i scorpionen og at jeg er farlig :lur:

Skrevet

Agreed, jomfrugutter takler jeg ikke selv.. makan til merkelige menn. Jeg ville riktignok ikke latt det være avgjørende innledningsvis, for ingen regel uten unntak, Men rent erfaringsmessig er ikke dette en match med moi:)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg og noen venner snakket om dårlige sjekkereplikker, var vi enige om at "hvilket stjernetegn er du født i?" er på nivå med "hvor mye veier du?" og "liker du penger?" Ekstremt turn off.

Ikke i en sjekkesituasjon, men jeg har faktisk opplevd at en jente mente at jeg ikke var til å stole på på grunn av stjernetegnet mitt... Folk er gale.

Hva er stjernetegnet ditt? :fnise:

Skrevet

Det fungerer ikke, synes det er helt tullete. Er jeg liksom lik alle de andre som er født i samme stjernetegn? tror ikke det nei. Dette virker som en desperat måte å forenkle verden på, å dele inn potensielle partnere i aktuelle/uaktuelle pga stjernetegnet

• Liker 1
Skrevet

Å bli spurt hvilket stjernetegn man er kan være litt kleint, men jeg får ikke lyst til å slå deg flat som jeg gjør om du spør hvor mye jeg veier.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde faktisk reagert bedre på spørsmål om vekt. Har overhodet ikke noe å snakke med noen som bryr seg om stjernetegn med.

Skrevet

Agreed, jomfrugutter takler jeg ikke selv.. makan til merkelige menn. Jeg ville riktignok ikke latt det være avgjørende innledningsvis, for ingen regel uten unntak, Men rent erfaringsmessig er ikke dette en match med moi:)

Er det ikke mer sannsynlig at du forventer at gutter født i jomfruen skal oppføre seg på en spesiell måte og ha visse personlighetstrekk, og at du dermed leter etter disse trekkene hos dem?

Hva er stjernetegnet ditt? :fnise:

Tydeligvis et som ikke er til å stole på. ;)

Å bli spurt hvilket stjernetegn man er kan være litt kleint, men jeg får ikke lyst til å slå deg flat som jeg gjør om du spør hvor mye jeg veier.

De gangene jeg får spørsmål om vekt, kommer de gjerne samtidig som mannen prøver å løfte meg siden jeg er så liten (ja, noen er faktisk så frekke.) Da tenker jeg at han sikkert ikke er helt edru. Å være opptatt av stjernetegn går sannsynligvis ikke over når han ikke er drita full lenger, så det er egentlig verre. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Det blir for dumt å basere seg på overtro..

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok blitt sånn: :hakeslepp:

Jeg ser jo at noen har en personlighet som passer brukbart med det stjernetegnet beskriver, men om noen hadde prøvd å bruke det i en sjekkesituasjon så ville jeg enten fått hakeslepp eller fniseanfall, tror jeg. Det hadde blitt litt i meste laget for meg.

Skrevet

Min personlighet passer perfekt, ned til hver minste detalj med mitt vestlige stjernetegn. Men det betyr ikke at jeg legger så veldig mye i det. Jeg synes det er gøy å se likheter mellom personlighet og stjernetegn i andre, men ville aldri brukt det til et seriøst valg. Har f.eks. sett mennesker som ikke fikk jobben fordi de hadde feil stjernetegn. Det er bare latterlig.

Skrevet

Kommer vi til det temaet og det virkelig er seriøst for kvinnen, så begynner jeg å gjøre manøvere for å få akutte behov til å forlate stedet. Mest av respekt for kvinnen, fordi jeg synes det er ufint å le rått foran folk.

Jeg har hatt nok gale kvinner, jeg trenger ikke den stjernetolkende varianten også.

• Liker 2
Skrevet

Trodde ikke først på dette med stjernetegn selv. Og vil ikke tro på dem heller. Men det plager meg at jeg ser mønster i folks væremåte som stemmer med stjernetegnene, dermed blir jeg nesten nødt til å tro på at det er noe i disse greiene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel. 2 av mine ekser er samme stjernetegn. De var til og med født på samme dag! (ikke samme år) Dette stjernetegnet har den laveste matchen med mitt sjernetegn.

Begge personene var veldig ulike fra hverandre I oppførsel/personlighetstrekk. Samtidig så jeg faktisk like tegn hos de begge når det gjalt ulike ting, som var totalt motsatt av mitt stjernetegn. Jeg kjenner også en annen som er født i dette stjernetegnet. Når jeg tenker meg om er det skummelt hvor like disse tre personene egentlig er på noen områder!

Vel, kommer ikke til å dumpe en fremtidig kjæreste på grunn av feil stjernetegn, men vil helst ikke date flere av dette stjenetegnet. Jeg vil ha noen som er litt mer lik meg :gjeiper:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Vel, jeg tror egentlig ikke på det, men om noen vil snakke om det så blir jeg med å diskuterer det. Har faktisk blitt spurt om det da jeg ble sjekket opp :gjeiper: Han mente han passet bra sammen med det tegnet jeg er født i. Greit nok det. Han brukte ikke det før langt ute i samtalen da hehe.

Endret av Nuppdupp
Skrevet

Tror du trenger en slik en:

straight-jacket.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...