AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hei! Jeg holder på med ei jente (vi er begge i midten av tyveårene) som ble singel for en måneds tid siden. Hun har ikke hatt følelser for kjæresten på mange måneder i følge henne, og har forsøkt å slå opp tidligere - men nå har hun da altså gjort det. Vi har det kjempefint sammen og alt er fint, hun er veldig klar på at det virkelig er noe mellom oss. MEN - hun snakker om eksen sin hele tiden! Verken positivt eller negativt, og jeg føler ikke at hun sammenligner oss på noen måte, men han blir hele tiden nevnt. Nå skal det nevnes at de har vært samboere i fem år da, så er vel for mye å forvente at hun ikke skal nevne ham?
Gjest Katten. Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 *stikke fingeren i munnen og så i luften* Uhm... JA! Det vet kun hun selv. Men det er naturlig at man prater mye om eksen rett etter et brudd.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Hei! Jeg holder på med ei jente (vi er begge i midten av tyveårene) som ble singel for en måneds tid siden. Hun har ikke hatt følelser for kjæresten på mange måneder i følge henne, og har forsøkt å slå opp tidligere - men nå har hun da altså gjort det. Vi har det kjempefint sammen og alt er fint, hun er veldig klar på at det virkelig er noe mellom oss. MEN - hun snakker om eksen sin hele tiden! Verken positivt eller negativt, og jeg føler ikke at hun sammenligner oss på noen måte, men han blir hele tiden nevnt. Nå skal det nevnes at de har vært samboere i fem år da, så er vel for mye å forvente at hun ikke skal nevne ham? Det er ganske naturlig å nevne x sin - selv om man er helt over han. Og aldri kunne tenkt å ta han tilbake. Rett og slett forde han er en del av din historie,din bakgrunn og fortid. Men det betyr ikke at hun har følelser for han lengre. Jeg har selv forsnakket meg om X en uten å ville det. Jeg ER helt ferdig og over med han. Men av og til så glemmer man seg bare, og forsnakker seg.Ganske naturlig når forholdet har vart i masse år. Men det er som oftest ikke mer enn det.Ren forsnakkelse som ikke betyr noen ting. Er selv nysgjerrig på x dama til han jeg har truffet. Bruker faktisk spørre han litt om x dama. Av nysgjerrighet.
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Og er eksen over henne? Det kan fort vise seg å bli et minst like stort problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå