AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Del Skrevet 3. juni 2012 SV'ere virker dvaske, prippne, konfliktorienterte og perspektivløse. De er i mot femininitet, eleganse, sminke, forføring og flotte klær. Det virker som om de er totalt i mot all glede, sex og kos. Feministmennene har fett hår (Langeland), har pubertetssjegg (et par av dem som ser ut som om de er tvillinger), de har null maskulinitet, dårlig klesstil (Alle), de virker som treskostråkkende sandalister med et hode mindre enn det de har i trusa. Kunne du hatt sex med slike selv om du var alene med dem på en øde øy i over ett år? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Del Skrevet 3. juni 2012 Jøss, spørsmålene på KG blir bare bedre og bedre.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søgni Skrevet 3. juni 2012 #3 Del Skrevet 3. juni 2012 Hilsen FrP'er som nettopp leste tråden "Sex med en frp-er"? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Del Skrevet 3. juni 2012 Siden du vet så mye om SV´ere så regner jeg med du kjenner en del, TS? Da kan du spørre en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 3. juni 2012 #5 Del Skrevet 3. juni 2012 Nope, alle SV'er er aseksuell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Del Skrevet 3. juni 2012 TS: Jeg stemmer nok ikke FRP. Men det er riktig at jeg reagerer på FRP tråden som jo må være like tåpelig som denne. Eller kanskje jeg har et poeng. Kanskje det virkelig er slik at SV'ere ikke har sex drive. De jeg har knullet fra SV har i allefall ikke vært de mest elegante og ytelsen i senga er ikke over snittet for å si det sånn. Ingen av dem får mer av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja jøss, jeg er både elegant, har langt og skinnende hår, bruker sminke, ikke konflikt-søkende, er full av perspektiver og er FOR gleder, kos og ikke minst sex. Så jo, SV'ere har sex, og deler godene samtidig. Så, du trenger ikke å takke meg for disse nye perspektivene. Må jo være ganske trangt i frp-verdenen? Koz fra TS av den andre tråden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #8 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja jøss, jeg er både elegant, har langt og skinnende hår, bruker sminke, ikke konflikt-søkende, er full av perspektiver og er FOR gleder, kos og ikke minst sex. Så jo, SV'ere har sex, og deler godene samtidig. Så, du trenger ikke å takke meg for disse nye perspektivene. Må jo være ganske trangt i frp-verdenen? Koz fra TS av den andre tråden. Wow. Kunne du vært mer klisjé? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #9 Del Skrevet 3. juni 2012 Wow. Kunne du vært mer klisjé? Ikke jeg som er full av klisjéer, i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #10 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, dessverre så ser jeg at de formerer seg og at barna også blir SVere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #11 Del Skrevet 3. juni 2012 Har du sett Inga Marthe Thorkildsen??? Hun er i alle fall SVer og feminin!! På en gang også gitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 3. juni 2012 #12 Del Skrevet 3. juni 2012 Fiffige og til dels fornøyelige beskrivelser TS, det skal du ha - men heller ikke mer. De SV'ere jeg kjenner er til dels både jålete, snasne, kåte, inkluderende, morsomme, kjønnsbevisste, løsslupne, herlige og varme mennesker jeg er oppriktig glade i, selv om jeg ikke ville stemt på partiet deres i narkose en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #13 Del Skrevet 3. juni 2012 Og hvordan kan man finne på å ha sex når det finnes fattige barn i afrika som ikke får seg noe???? Jævla kapitalister 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #14 Del Skrevet 3. juni 2012 Inga er ikke i stand til å smile. Hun er heller ikke feminin. Hun ser mest ut som en kald kynisk Høyrekvinne. Men male seg i ansiktet kan hun (selv om det ser veldig stivt og alvorlig ut). Det er klart SV'ere er kåte. De får seg jo sjelden noe. SV'mennene er mer opptatt av sandalene sine og blomster og bier og sånn. Og SV kvinnene løper ut i "enga" og knuller med hvem som helst for å få barn. Med Pater Est prinsippet blir jo sandalmannen pappa enten han vil eller ikke uansett. Mens han lukter på blomster som andre har bestøvet. De SV'erene jeg har møtt er uklare ift kjønnsbevissthet. Det virker som de ikke er tilstede IRL. Varme er de heller ikke. De virker både kyniske og prinsippdrevne i en så stor grad at de ville solgt sin egen bestemor for en politisk sak. Nei, jeg tror neppe jeg ville hatt sex med en SV'er selv etter mer enn ett år på en øde øy. En stille Anders i jungelen er mye bedre. Og venerisk og forplantningsmessig mye sikrere. Helt normale varme feminine intelligente kvinner er 1000 ganger bedre enn konfliktorienterte SV'ere. Over 90% av damene i Norge stemmer jo ikke SV og er mye mye mer sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #15 Del Skrevet 3. juni 2012 SV'ere virker dvaske, prippne, konfliktorienterte og perspektivløse. De er i mot femininitet, eleganse, sminke, forføring og flotte klær. Det virker som om de er totalt i mot all glede, sex og kos. Feministmennene har fett hår (Langeland), har pubertetssjegg (et par av dem som ser ut som om de er tvillinger), de har null maskulinitet, dårlig klesstil (Alle), de virker som treskostråkkende sandalister med et hode mindre enn det de har i trusa. Kunne du hatt sex med slike selv om du var alene med dem på en øde øy i over ett år? Allikevel klarer du å fremstå som dummere en SV'ere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #16 Del Skrevet 3. juni 2012 Haha, mens DIN tråd ble flyttet til en ubetydelig forum, så står mitt fortsatt der den ble startet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 3. juni 2012 #17 Del Skrevet 3. juni 2012 Tråden er flyttet til Skråblikk og Generaliseringer. Debattantene bes forøvrig forholde seg til reglene. Lille-pus (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellow Taxi Skrevet 3. juni 2012 #18 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Nei SV'ere har aldri sex. MED MINDRE de har en mann som er AP'er. Da vil mannen peke på det at han er tross alt større og har mer makt. Så når han sier "jeg vil innvadere", så loggrer SV'ern og blir med på morroa. Endret 3. juni 2012 av Yellow Taxi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norah Skrevet 3. juni 2012 #19 Del Skrevet 3. juni 2012 La meg oppsummere min profil her inne i henhold til beskrivelsen din: - Mest aktiv i: Seksualitet - Bilder som er lagt ut i klestråd; feminin kjole med utringning&høye hæler, samt halvkort halvtrang shorts samt topp hvor man omtrent ser BH`en under. Du får nesten dømme selv om jeg er dvask&fæl. Den siste mannen jeg tilfeldig kom i snakk med på byen som stemmer SV(foruten mannlige politikere i partiet og folk som vipper) var en hinsides kjekk, sjarmerende og oppegående bergenser- soon to be lege av yrke(= smart). Han hadde ikke tresko, dårlig klesstil, stygt skjegg eller uvasket hår. Men en fordom oppfylte jeg(det skjer ofte også), og det var å sitere en Frp-vits fra Klassekampen eller Morgenbladet eller hva det var. Unnskyld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #20 Del Skrevet 3. juni 2012 Kunn i misjonær,mannen har toppen 6 støt,før han ruller seg av,promper og sovner....enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå