Emy Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har en samboer som lurer på om jeg har gått fra vett og forstand Er ganske fersk her da og tiden bare flyr når jeg sitter her.
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Det går litt opp og ned. Så lenge KG stjeler av TV-tid er det greit, men når KG stjeler annen tid er det kanskje litt for mye av det gode. Hørte jeg noen si husarbeid? :oops:
Arkana Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Er ganske fersk jeg også, og har nok brukt en del mer tid enn planlagt her inne.
Emy Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2004 Ja, Mie, du kan høre husarbeide herfra Jeg må skjærpe meg vet jeg
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #5 Skrevet 3. februar 2004 Ganske ny her jeg også. Timene flyr avsted når jeg sitter her, så det har vel blitt litt for mye.
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2004 #6 Skrevet 3. februar 2004 Ja, Mie, du kan høre husarbeide herfra Jeg må skjærpe meg vet jeg Kan jo rope til mannen at han må støvsuge
Gunilla Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Varierer veldig. Noen dager er jeg ikke inne her i det hele tatt, andre dager i timesvis... :oops:
Væren Skrevet 3. februar 2004 #8 Skrevet 3. februar 2004 Det går litt opp og ned, tidligere var jeg nesten KG-oman og satt i flere timer hver kveld, men jeg har måttet skjerpe meg. Likevel er det vel nesten aldri en dag uten KG - hvis jeg ikke er bortreist, da... Må innom og sjekke hvordan det går med vennene mine her (jada, jeg har mange venner IRL også!!!) og se hva som skjer, følge med i interessante tråder o.l. Og så er KG faktisk en fin måte å slappe av på!
Emy Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2004 Kan jo rope til mannen at han må støvsuge Han driver faktisk og støvsuger nå. Forferdelig irriterende når jeg må løfte opp bena for støvsugeren
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2004 #10 Skrevet 3. februar 2004 Han driver faktisk og støvsuger nå. Forferdelig irriterende når jeg må løfte opp bena for støvsugeren Mannfolk...
Emy Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2004 Vil nå heller si kvinnfolk til det jeg da men
Peluche Skrevet 3. februar 2004 #12 Skrevet 3. februar 2004 Nei, ikke så veldig. Leser ganske mye men er ikke så veldig aktiv sånn ellers. Er litt av en "ensom taper" jeg også (ref. svaret til Jens i det dumme (!) innlegget), jobber og studerer og er sammen med familien, når alt det er gjort har jeg ikke tiltak til å gå ut og skaffe meg omgangskrets (er forflyttet jeg også). På jobb sitter jeg og leser og humrer når det er stille. Bruker ikke KG som vennesubsitutt, men selv om jeg er anonym her tar jeg meg litt i akt for hva jeg skriver- i tilfelle jeg skulle møte noen herfra noen gang :-D
Tusenfryd Skrevet 3. februar 2004 #13 Skrevet 3. februar 2004 Det varierer. Som regel en time eller to tilsammen på formiddagen. Ofg så litt på kvelden... og litt mer her og der nå og da... :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 3. februar 2004 #14 Skrevet 3. februar 2004 Er ikke så mye inne her nå for tiden, men det var en stund samboeren trodde jeg hadde flyttet inn. :oops: Men nå har jeg kommet meg tilbake til RL, der skolearbeidet hadde hopet seg opp. :oops: Men jeg må liksom innom en liten tur hver dag.
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2004 #15 Skrevet 3. februar 2004 Vil nå heller si kvinnfolk til det jeg da men Mente; mannfolk - klarer ikke engang å støvsuge uten at vi må løfte på bena når vi er travelt opptatt på KG.
Emy Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #16 Skrevet 3. februar 2004 Mente; mannfolk - klarer ikke engang å støvsuge uten at vi må løfte på bena når vi er travelt opptatt på KG. Riktig og nå maser'n om at jeg skal være med på tur med bikkja også nå. Makansen!
Barbie Skrevet 3. februar 2004 #17 Skrevet 3. februar 2004 Jeg er ikke så mye på KG lenger. Før kunne jeg sitte i 2-10 timer i døgnet... :-? Nå har KG begynt å kjede meg, og jeg er innom kanskje 10 minutter i løpet av dagen!
Gjest Madley Skrevet 3. februar 2004 #18 Skrevet 3. februar 2004 Alt for mye. Er sykemeldt og dagene er fryktelig lange. Så jeg kjedesurfer.
Gjest Vega Skrevet 3. februar 2004 #19 Skrevet 3. februar 2004 Mye i perioder, og helt fraværende andre uker... I det siste; par timer hver kveld/natt, og av og til innom en snartur på formiddagen. Da jeg hadde bredbånd; innom titt og ofte.
Saga Skrevet 3. februar 2004 #20 Skrevet 3. februar 2004 Jeg tror man er mest på akkurat i den perioden etter at man har registrert seg. Alt som er nytt er jo spennende, men nå blir det mindre og mindre og jeg gidder ikke følge med på alle slags mulige temaer. Men jeg er en del på internett og da har jeg som oftest KG oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå