AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 når man blir superblank av kremer og pudder som er laget spesielt for å matte ned, hva er gjør man galt da?
RugRatzz Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Blir du superblank med en gang eller tar det litt tid? Ble du det første gang du brukte disse produktene eller er det etter noen ukers bruk du har merket det?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 blir blank etter en halvtimes tid ca, og merker det fra første gang jeg bruker produktene
RugRatzz Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Da er det nok produktene som rett og slett ikke passer for din hud, eller at de rett og slett bare er dårlige!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har oljete hud og produkter som skal matte ned er døden for min hud. Ser ut som en nypussa bowlingkule, rett og slett. Jeg tror det er fordi huden min er fuktfattig, så den kompenserer med å produsere olje når den ikke får tilført nok fukt. Min løsning er å ikke bruke mattende produkter i det hele tatt, verken kremer eller make up. Ingen av dem virker mattende. Istedenfor så bruker jeg MD Formulations The Temps oil control pore refiner ved behov.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 Det er begrenset hva et produkt kan klare, uansett hvor mattende og tilpasset din hudype det er. Jeg har slitt med utrolig fet og blank hud, men har aldri funnet noe som har hjelpt godt nok. Det var ikke før jeg fikk begynt på roaccutane dette forsvant. (har akne i tillegg) Men selv om du blir blank har huden din behov for fuktighet jeg ville ikke bare gått for mattende produkter. Md formulations har mange gode produkt, i tillegg er Glo sitt pressede pudder veldig bra for skinnende og blank hud.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 når man blir superblank av kremer og pudder som er laget spesielt for å matte ned, hva er gjør man galt da? Hvilke kremer og pudder er det du har brukt? Merke?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 takker for alle svar, jeg har nok en fuktfattig hud ja, men jeg bruker salongmerket Excuviance som skal gi mye fukt. Pudder har jeg brukt alt mulig av, men passer på at det ikke inneholder talk, parabener, silikoner eller mineraolje. Akkurat nå bruker jeg et pudder som heter LilyLolo. Har også prøvd pudder som er for tørr hud, blir kjempeblank av det også. Finnes det egne puddere for fuktfattig hud?
OPIgirl Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Er man veldig blank, tror jeg mattende pudder gjør vondt verre fordi huden kompenserer med å produsere mere olje.Det kan også være at du bruker feil hudpleieprodukter også.Det kan faktigsk også være med på å æke talgproduksjonen i huden. Jeg hadde også dette problemet. Jeg sluttet helt å bruke pudder og bruker en hudpleie som passer meg perfekt. Så nå holder huden seg matt hele tiden. Endret 4. juni 2012 av OPIgirl
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Er man veldig blank, tror jeg mattende pudder gjør vondt verre fordi huden kompenserer med å produsere mere olje.Det kan også være at du bruker feil hudpleieprodukter også.Det kan faktigsk også være med på å æke talgproduksjonen i huden. Jeg hadde også dette problemet. Jeg sluttet helt å bruke pudder og bruker en hudpleie som passer meg perfekt. Så nå holder huden seg matt hele tiden. hvilken hudpleie er dette?
OPIgirl Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 hvilken hudpleie er dette? Linda Johansens hudpleieserie. Den er dyr, men helt fantastisk og drøy. Jeg har aldri hatt noe bedre :-
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Linda Johansens hudpleieserie. Den er dyr, men helt fantastisk og drøy. Jeg har aldri hatt noe bedre :- har faktisk brukt produkter herfra i det siste, siden jeg fikk med prøver med et bladabonnement. Blir like blank av disse produktene som andre, men må kanskje gi det mer tid da:-)
OPIgirl Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 har faktisk brukt produkter herfra i det siste, siden jeg fikk med prøver med et bladabonnement. Blir like blank av disse produktene som andre, men må kanskje gi det mer tid da:-) Hvilke produkter var det da? Serien til Linda Johansen er mest beregnet på voksen hud. Jeg har også alltid hatt problemer med oljete hud, men ikke med disse produktene. Du må nok regne 1-2 måneder før resultatet kommer.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 dette var et prøvekit som het Basic. Har foreløpig bare brukt den i 2 uker
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 uansett om jeg bruker produkter som skal motvirke blank hud, eller produkter som gir mye fuktighet- like blank blir jeg uansett. Det må være en ubalanse i huden av noe slag
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 jeg vil anbefale en god rens og en god fuktighetskrem morgen og kveld og et mineralpudder som lar huden puste på dag http://www.marykaynorway.no/ har gode produkter og også en oilmattifier, er et sted på siden hvor du kan finne en konsulent så klikk deg fram og få gratis demonstrasjon/prøving hjemme hos deg selv produktene er litt kostbare men veldig drøye
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 er løsningen å bruke pudder som gir fukt da kanskje, noen som har tips om sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå