Junebug Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Er det noen av dere som har prøvd maskaraen MagnaScopic Maximum Volume Mascara fra Estée Lauder? Jeg lurer på om jeg skal kjøpe den neste gang jeg kjøper maskara.
MilkMaiden Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har det og måtte kaste den før jeg hadde brukt halve, børsten var kjempeekkel og stakk meg i øynene! Skal det kjøpes noe mascara fra este lauder er det bare more than mascara som duger, men den duger til gjengjeld veldig bra! Nesten like bra som diorshow, men veldig parfymert og ikke noe for allergikere.
Gjest Ethereal Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 DET ER SANNSYNLIGVIS DEN VERSTE MASCARAEN JEG HAR PRØVD!!! :evil: :evil: Den klumper og drysser noe helt forjævlig! Det eneste jeg likte, var børsten, Denne får en stor "NO-NO" fra meg :fy:
Ignite Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Men de har den beste mascarafjerneren jeg har prøvd - "Gentle Eye Makeup Remover".
Junebug Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2004 Takk for svar. Hmmm... jeg tror jeg vil styre unna denne neste gang jeg skal kjøpe maskara.
Lillebi Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Jeg har likt More than mascara, men jeg synes EL's sine tåler veldig lite vann...
Tusseline Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Er egentlig ikke kresen når det gjelder mascaraer, og klarer som regel å tilpasse meg dem på et vis. Men fy, Esteè Lauders mascaraen er skrekkelig! Bøyer vippene ned over, og min konklusjon var; man kan like gjerne ty til mascaraen på Nille.
natasha Skrevet 9. februar 2004 #8 Skrevet 9. februar 2004 Denne likte ikke jeg heller - en av de verste jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå