Gå til innhold

Drømte jeg hadde sex med "Katten"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som dere sikkert skjønner drømte jeg ikke at jeg hadde sex med en katt, men en bruker her inne som har det som brukernavn.

Jeg kjenner han ikke, og vet ikke hvordan han ser ut men drømte nå det allikevel. Våkna idag og måtte le litt av meg selv, og vurderer å henge litt mindre på KG.

Det var forsåvidt en morsom drøm. Startet med et KG treff der vi var rundt 10 damer + katten. Vi ville fortsatt være anonyme selv om vi møttes, så vi kalte hverandre for brukernavnet vårt. (ja flere brukere her inne var med) Vi var på bussen nesten hele drømmen og prata om diverse tråder her. (ja jeg satt på KG før jeg sovna). Og på slutten av drømmen fikk jeg et lilla teppe av Katten. På innpakningspapiret sto liksom det ordentlige navnet hans.

Verste er at jeg er nesten redd for å skrive hvilket navn det var, tenk om det stemmer:S

Husker jeg syns han var veldig kjekk selv om han var så mye eldre enn meg (aner ikke hvor gammel brukeren er). Annen grunn til jeg tror jeg drømte dette er fordi jeg leste en sexhistorie skrevet av katten som jeg likte ganske godt. Men det er flere måneder siden jeg leste den!

Ble til at jeg måtte skrive ett innlegg om det. Drømmen var så utrolig detaljert og virkelig.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har drømt at jeg hadde sex med en monster-firfisle utfor hybelen :fnise: Og venninna mi drømte at hun kom over en haug med isbjørner som var døde etter å ha knulla hverandre i hjel :hoho:

Man drømmer de rareste ting:P

Gjest Katten.
Skrevet

Fascinerende å gå inn på KG og se dette som nyeste innlegg.

Du kan sende en PM med navnet, for den detaljen vekket min nysgjerrighet! :D

• Liker 9
Skrevet

dette har jeg også drømt en gang. han var omtenksom og brukte vaselin. aldri mer chili før jeg legger meg.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke denne fascinasjonen for denne brukeren. Dette er en godt voksen mann som bruker mange timer hver dag på et kvinnelig forum. Og det er så og si bare one-linere i seksual, singel og snikk-snakk forumet han kommer med.

• Liker 13
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke denne fascinasjonen for denne brukeren. Dette er en godt voksen mann som bruker mange timer hver dag på et kvinnelig forum. Og det er så og si bare one-linere i seksual, singel og snikk-snakk forumet han kommer med.

OOh, en beundrer!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Katteskinnet er tydeligvis KGs svar på Justin Bieber. :hjerter::hjerte:

• Liker 6
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt å bli omtalt som voksen, på noe som helst vis.

Katteskinnet er tydeligvis KGs svar på Justin Bieber. :hjerter::hjerte:

Dette er faktisk den groveste fornærmelsen jeg har hørt.

I like it!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha meg frabedt å bli omtalt som voksen, på noe som helst vis.

Dette er faktisk den groveste fornærmelsen jeg har hørt.

I like it!

Jeg foretrekker å bli klort opp av katteskinnet, fremfor å bli trampet paddeflat av biebers.

:kaffekopp:

Gjest Katten.
Skrevet

Hvor gammel er du? :popcorn:

Jeg ser ut som jeg er rundt tredve, mentalt sett varierer jeg mellom tre, tolv og femtiseks. Ett sted i tyveårene er mer riktig.

Jeg foretrekker å bli klort opp av katteskinnet, fremfor å bli trampet paddeflat av biebers.

Faen. Klipte nettopp neglene mine :/

Menneh, nå synes jeg denne tråden begynte å kreve alt for mange svar av meg. Synes fler kan bekjenne sine våte drømmer om meg istedet!

• Liker 1
Skrevet

våte drømmer? katten i våtdrakt på surfebrett? med beach boys på en kassettspiller (mono) på stranden?

nærmer vi oss?

Gjest Katten.
Skrevet

Navnet var faktisk ikke heeeelt på jordet.

Og WT, du kan gjøre bedre enn som så!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ut som jeg er rundt tredve, mentalt sett varierer jeg mellom tre, tolv og femtiseks. Ett sted i tyveårene er mer riktig.

Faen. Klipte nettopp neglene mine :/

Menneh, nå synes jeg denne tråden begynte å kreve alt for mange svar av meg. Synes fler kan bekjenne sine våte drømmer om meg istedet!

Jeg drømte om at jeg ble bundet fast, pisket, dynket i krem, og en tunge på vei... og så....

jeg våknet...skrikende! :redd:

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Jeg har drømt om katten jeg også, men det var ikke våt drøm på noe som helst måte :) var noe med krig og greier

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fantasert om han. :sjenert:

og nå trykker jeg på Anonym.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fantasert om han. :sjenert:

og nå trykker jeg på Anonym.

Hiv på med detaljer, takk! :popcorn:

Er utsultet på saftige detaljer, særlig nå som det er søndag og greier.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er så spessielt med katten egentlig? Virker som om mange er så kåte på han :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hva er så spessielt med katten egentlig? Virker som om mange er så kåte på han :gjeiper:

Han er en av få menn på et kvinneforum.

• Liker 5
Gjest Vampen
Skrevet (endret)

--- spekulerende sitat fjernet ----

Fordi? Det er da ikke noe nytt at folk drømmer om andre brukere. Jeg har opplevd flere ganger å få beskjed om at folk her inne har drømt om meg. Jeg har også selv drømt om brukere. Så den delen er ikke så mystisk eller usansynlig at det gjør noe.

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...