^me^ Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 jeg ser noen av dere kjøper frø og andre kjekke ting på nett og i butikk til hagen og jeg kunne gjerne tenkt meg og gjøre det samme for å kunne glede meg mer over ting og tang som spirer og gror i hagen vår hva kjøpte du sist til hagen og hvor kjøpte du det? om du kjøpte det på nett, legg gjerne ved en link!
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Jeg kjøpte noen Petunia Surfinia (se fargen i linken under) hos Blomsterkroken, som jeg har plantet i en urne utenfor huset. De er helt nydelige! Jeg synes de løfter hele nabolaget hehe... http://www.nrk.no/planteguiden/?action=Plant&plantId=9439
^me^ Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2012 de er fine!tror jeg også skal kjøpe en slik og ha hengende utforbi døren glemte å si hva jeg selv hadde kjøpt til hagen sist: - 5 stk spanske margeritter min favoritt!! - 2 stk 10 pk med stemorsblomster - 2 sekker plantejord - et velkommenskilt til å henge ute - en buddha til pynt som nå sitter oppå fuglebadet i morgen tror jeg at jeg skal ta lillegutt oppi ergoen på ryggen å luke i beddene om været tillater det
Sugerøret Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Er det ok med oss som ikke har hage men annen alternativ "hage" ? I så fall : 4stk potter i stor størrelse (plantasjen) 50kg hønsemøkk (plantasjen) 50kg blomsterjord (plantasjen) Støttepinner ,rundt 10stk.(plantasjen) Plastikkposter med ziplock (til prikling,stiklinger osv- Ikea) Kattesand som ikke klumper (til prikling,stiklinger osv- Europris) Vire til å binde opp planter (Europris) Husker ikke mer i farta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå