^me^ Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 vi har en svær hage på 3 mål hvor dan forrige eieren var en stooor hageentusiast! vi har store sko å fylle da vi er relativt unge, uerfarne og har lite peiling på busker og bed.. vi gjør det som er nødvendig som å klippe plen, klipper kantene, luker i bed og klipper ned noen av buskene og planter nye blomster i pottene ute. men jeg har flere bed jeg må finne noe å ha i og vet at jeg kan få mye passion for hage, for jeg vet det ligger i meg fordi at jeg blir veldig fort inspirert og får lyst til å drive på i hagen!jeg elsker også velstelte hager og kan se på dem i evigheter! når burde jeg senest luke i beddene med tanke på løkene som begynner å spire?litt vanskelig å luke når det er tynne spirer å passe på å ikke knekke på veien... vi har roser flere plasser rundt huset, når skal de klippes ned og hvor mye? hvilke blomster kan jeg kjøpe som kommer opp hvert år? jeg kunne gjerne teknt meg en grønnsakshage, hvor på eiendommen bør jeg lage det med tanke på sol og slikt?hvordan vedlikeholde og passe godt nok på? hvordan holder jeg hagen pen på enklest mulig måte? noen som kan gi en ganske så lite grønn dame noen gode råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå