Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MrsOcta
Skrevet

Noen ting jeg lurer på, men skal forklare først. Altså, jeg får ikke masse kviser, men får jo litt, er jo 14 år gammel, MEN saken er det at hver eneste gang en kvise kommer så kødder jeg med den heeelt til det kommer blod, og hva skjer da, jo, jeg får sånne stygge flekker. Så nå har jeg masse flekker rundt omkring i ansiktet og jeg dekker det jo til hver dag med en foundation krem og pudder. Det hjelper jo ganske mye, men likevel. Jeg har jo lyst til å droppe all den sminken å gå uten sminke i en dag å faktisk tørre å se meg selv i speilet.

Så spørsmålet er, kommer disse flekkene noen gang til å gå bort?

og har dere noen tips på hvordan jeg kan få det bort liksom? noen kremer?

min foundation funker fett, men har dere noen å anbefale som dere vet fungerer supert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av flekkene vil gå bort, mens noen vil nok bli igjen. Det kommer mye an på hvordan du behandler huden din og hvor brutal du har vært. De fleste vil nok uansett sannsynligvis bli mindre synlige med tiden.

Decleor aroma white c+ recovery brightening night cream vet jeg at mange har brukt for å bli kvitt slike merker. Bruker den selv, og har merket et viss forbedring, men vet ikke om det er pga denne. Ellers er jo hele decleors aroma white serie fokus på fjerning av pigmentflekker og ugjevn hud, så du kan jo prøve andre produkter i samme serie. Matis har også en serie, reponse blanche, som fokuserer på det samme.

Ellers er jo glycolsyre god for heling av arr og slike merker. MD sine produkter har dette i seg, men det finnes flere merker som inneholder det.

Gjest MrsOcta
Skrevet

Noen av flekkene vil gå bort, mens noen vil nok bli igjen. Det kommer mye an på hvordan du behandler huden din og hvor brutal du har vært. De fleste vil nok uansett sannsynligvis bli mindre synlige med tiden.

Decleor aroma white c+ recovery brightening night cream vet jeg at mange har brukt for å bli kvitt slike merker. Bruker den selv, og har merket et viss forbedring, men vet ikke om det er pga denne. Ellers er jo hele decleors aroma white serie fokus på fjerning av pigmentflekker og ugjevn hud, så du kan jo prøve andre produkter i samme serie. Matis har også en serie, reponse blanche, som fokuserer på det samme.

Ellers er jo glycolsyre god for heling av arr og slike merker. MD sine produkter har dette i seg, men det finnes flere merker som inneholder det.

Tuuuusen takk! Det er denne du tenker på, sant? http://www.beautyplanet.no/Kvinne/Hudpleie/Nattkrem/Aroma_White_C_Recovery_Brightening_Night_Cream_50_ml/prd23393817.aspx

Skrevet

Det er den jeg tenker på ja!

Men de selger den mye billigere på feelunique.com , om du ikke visste det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at BB cream skal være best til arrete hud. Søk litt på det, jeg har egentlig ikke peiling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...