Arwen Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvem blir med til fotografen? Jeg har lysst å ta bilder av oss med forlovere, oss med foreldre og oss med alle foreldre + forlovere. Skal ikke ha med fotograf på festen etterpå, men kanskje det går an å få han til selskapslokalene og ta noen bilder der også. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 3. februar 2004 #2 Del Skrevet 3. februar 2004 Vår skal med på tur for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 3. februar 2004 #3 Del Skrevet 3. februar 2004 Vår skal ta alle bilder på festlokalet............ Dette sparer tid, og vi får mulighet til å få med alle vi vil på bildene :D (og mamma kan hjelpe til med å få lille baby-lullu på 16 mnd. til å smile ) Ellers skal forlovere og alle brudebarna med på bildene. Har også lyst å ta noen bilder av oss med gjestene i bakrunnen (yrende liv - levende bilder). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 3. februar 2004 #4 Del Skrevet 3. februar 2004 Vår fotograf skal ta bilder avv oss+forlovere+brudepiker.. Så blir det tatt familie bilder på festen etterpå ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 3. februar 2004 #5 Del Skrevet 3. februar 2004 Vi skal ikke fotograferes før etter middag, så da blir det brudepar og forlovere. Ellers skal kjæresten til søsteren min som er en liten hobby- fotograf ta bilder av oss på kirketrappa med brudepiker, og sønnen vår, og med foreldre + at han skal ta masse bilder på festen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. februar 2004 #6 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi skal ha med oss fotografen vår hele dagen, så jeg regner med at vi får bilder av alle kombinasjoner. Men jeg og min kjære skal på privat runde, med bare oss to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 4. februar 2004 #7 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi tok bare bilder av oss og med forloverene. Men i ettertid skulle jeg jo gjerne hatt noen familiebilder også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 4. februar 2004 #8 Del Skrevet 4. februar 2004 Det blir bilder av oss med forloverne. Men det er mange hobbyfotografer blant gjestene, så jeg regner med at det blir flust av bilder av alle tilstedeværende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 4. februar 2004 #9 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi skal ta bilder av oss, forlovere og brudepiker. Tror ikke vi skal ta noen fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. februar 2004 #10 Del Skrevet 4. februar 2004 Oss, forlovere og brudepike og -svenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 4. februar 2004 #11 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi skal ha bilder sammen med brudebarna, forlovere og vil gjerne ha skikkelig familiebilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 5. februar 2004 #12 Del Skrevet 5. februar 2004 De bildene som skal tas i studio skal være med oss og brudebarna våre. Regner med at det blir tatt flust av familie og forlover bilder av han som skal følge oss fra morgen til langt på natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå