AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Hvor mye er det egentlig normalt å skeie ut i helgen, for normalvektige mennesker altså? Hvor stor mengde alkohol om man vil drikke en helg, eller hvor mye godteri om man vil spise det osv. Ikke kom med prekner om at man ikke skal skeie ut er dere snille. Jeg vil leve livet uten å måtte tenke på kalorier og kropp hver eneste dag
Miss Independent Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 På Fredag spiste jeg opp en halv kilo godteri Alkohol drikker jeg en flaske vin + et par øl når jeg reiser ut.
KristinL Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Jeg drikker så mye alkohol jeg orker. Kan godt spise en pose chips på rappen... Godteri/sjokolade er jeg ikke særlig glad i så spiser veldig lite av det.
Gjest Sitrondrops Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Spiser litt godteri både fredag og lørdag. Det vil si kanskje tilsammen en halv pose chips og en halv til en hel stor sjokoladeplate. Alkohol er jeg ikke noe glad i så det blir det svært lite av. Men drikker light brus, alltid light.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå