Gjest mjaow Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Nevn 3 ting som du tenker mye på for tiden. 1. Jeg lurer på om eksen savner meg og om han noensinne tenker på meg. Eller at han har glemt meg og ikke bryr seg om meg lenger. 2. Jeg gruer meg til å begynne å jobbe igjen. 3. Jeg tenker mye på hvordan det blir i fremtiden.
Gjest Stille vann Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 - Jeg bekymrer meg for at jeg skal havne i den dype depresjonen igjen, og ikke komme ut - Jeg prøver å glede meg til jeg skal til København - Jeg prøver å glede meg til høsten, fargene, luften, levende lys, fyr i peisen og den første snøen 1
Miq Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 1. Bekymrer meg for at jeg bare blir playet nå av han jeg like, eller om han faktisk liker meg... 2. Hva skal jeg studere til høsten.. 3. Og at jeg ikke har venner som stiller opp for meg, selv om jeg alltid stiller opp for de.
Kattefot Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 1) Tenker veldig mye på masteroppgaven min, spesielt om jeg får alle respondentene jeg trenger 2) Gruer og gleder meg til å begynne i jobb når jeg er ferdig med mastergraden min (fått tilbudet og begynner i høst) 3) Tenker mye på hvordan jeg skal spare mest mulig for å forhåpentligvis være klar til å kjøpe bolig om ett år eller to.
Bollocks Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 1. JEG VIL HJEM! 2. Få meg kjæreste 3. Ellers tenker jeg på hvorfor jeg er så apatisk til ALT nå. Jeg er ikke deprimert, men ... Hmm, det er en fascinerende følelse, siden jeg vanligvis bryr meg om alt.
KristinL Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 1. Tenker på eksen og at jeg ikke klarer å komme helt over han, og om jeg noensinne gjør det. 2. Tenker på en jeg er mye med for tiden. At det ikke kommer noen vei.. 3. Tenker på om jeg kommer inn på skole til høsten.
Gjest kittycat Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 - Jeg tenker ekstremt mye på hvordan jeg er i forhold til andre. Spesielt fosterfamilien min som jeg har klart å fucke opp. - Tenker på min far som er dødssyk, er så stolt av han stakkars <3 - Tenker på en hund som jeg er ubeskrivelig glad i. Ser henne 1 gang i mnd og tenker på hun og familien hele tiden. Savner dem sånn <3 hørtes skikkelig emo ut, men er vel det..
Anglofil Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 * Hvordan det har gått på eksamen. * Bryllupsreisen om 3 uker. * Ting og tang som skjer i livet, som jeg ikke vil innpå her. Mvh Yvonne
Alfa Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 1. Om jeg klarer å flytte til Oslo etter sommeren, og hvor jeg eventuelt kan bo. 2. om jeg klarer å jobbe 3. om ting kommer til å gå bra
Cuddlegirl Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 1. Muntlig eksamen denne uka. 2. 2 uker til utflytting av leilighet med nedvasking og pakking. 3. En fyr.
OhSerendipity Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Det jeg tenker aller mest på er egentlig hvor fantastisk livet er for tiden. 1
Ixnay Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 1. Om jeg kommer i mål med alle oppgavene mine på jobb 2. At jeg har dårlig samvittighet fordi jeg ikke besøker familie ofte nok Min tredjeplass er delt: Er engstelig for at vi ender opp med å tape på huset har måtte pusse opp mye som vi ikke så for oss. Skal ikke flytte med det første, men allikevel så tenker jeg mye på dette. Og tenker på at jeg skulle hatt en del mer penger slik at jeg fikk gjort det siste på hust, reist og kjøpt ny bil.
Lyra Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Tenker vel mest på at jeg skal gifte meg om tre uker. Så tenker jeg på utdrikningslaget som ikke har vært enda. Er litt kontrollfreak, så det plager meg at jeg ikke vet når det er. Så tenker jeg vel litt på at jeg får så lite lønn i juni, men heldigvis har vi sparepenger om det skulle bli altfor trangt.
Sugar&Spice Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 1. at jeg ikke vet om jeg har kjæreste eller ikke nå. Han vet vel ikke helt hva han vil... Sitter igjen her hjemme og gråter. Vi har hatt denne samtalen før også, føles ut som jeg er satt et halvt år tilbake i tid. Dette suger, jeg klarer ikke tanken på å ikke være med han eller være med noen andre... 2. Økonomi. Det går ikke rundt.... 3. At jeg er griseklein fordi jeg drakk meg usannsynlig dritings i går pga kjærlighetssorg.
K.B.E Skrevet 3. juni 2012 #16 Skrevet 3. juni 2012 At jeg så gjerne skulle hatt bridge- og filmlæreren - som har sluttet - på folkehøgskolen neste år også, og det beste da, at da hadde jeg fått han som lærer på linjen jeg skal på. Hvor utrolig mye han læreren faktisk har betydd for meg. Alt han har lært meg i fordypningsfag- og valgfag og hjulpet meg med ting og alle gangene han har gjort meg glad og jeg har sjønt han har brydd seg om meg. Og en gang han sa han hadde tenkt på meg (en liten historie bak her), og det senere gikk opp for meg at han virkelig mente det han sa. Hvordan det blir på folkehøgskole til neste år forhold til dette året.
Gjest Frk.Franzen Skrevet 3. juni 2012 #17 Skrevet 3. juni 2012 (endret) 1. Tenker endel på den enorme muggen vi fant på soverommet tidligere i uka som vi sannsynøigvis har sovet med i flere måneder. Lurer på hvor lang tid det tar å få fikset og om det kan ha påvirket fostret på noen måte. 2. Tenker på hvordan jeg skal få tid til alt som skal gjøres. Nå er jeg på kurs til torsdag, så må jeg hospitere noen vakter i ambulansen, ta medikamenteksamen, sannsynligvis styre litt med å finne ut ang husbygging, husbanken og diverse, så må jeg i tillegg jobbe litt og samtidig ta eksamen/prøver på jobb som jeg må bestå for å bli sertifisert. Har ferie fea og med den 11 jså rekker ikke alt fø det og det irriterer meg å gjøre slikt da. 3. Jeg tenker mye på det å være vikar i ambulansen. Skal være andremann etter å ha vært på kurs, tatt noen eksamener og hospitert litt. Er så redd for at jeg kommer opp i situasjoner hvor eg ikke aner hva jeg skal gjøre. 4. Ellers tenker eg på hvor dritt det er å ikke ha noen å reise på ferie med. Samboeren har ikke ferie før i juli, søsteren min føder når som helst, moren min og faren min skal være hos søsteren min da og egentøig så har jeg dårlig råd og liker å klage. Edit: har ikke pc for tiden og skriver på ipaden så blir endel skrivefeil. Tungvint å rette de opp. Endret 3. juni 2012 av Frk.Franzen
Gjest Anuket Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 Nevn 3 ting som du tenker mye på for tiden. 1. Jeg lurer på om eksen savner meg og om han noensinne tenker på meg. Eller at han har glemt meg og ikke bryr seg om meg lenger. 2. Jeg gruer meg til å begynne å jobbe igjen. 3. Jeg tenker mye på hvordan det blir i fremtiden. 1. Jeg tenker på det samme.. 2. Jeg tenker mye på master søknadene mine, litt spent/bekymret for svarene 3. Jeg tenker mye på treningsopplegget jeg skal følge denne sommeren.
Gjest Purelove Skrevet 3. juni 2012 #19 Skrevet 3. juni 2012 - Gruer meg til å begynne på ny jobb ( gleder meg samtidig) - Gruer meg til å få tilbake eksamensresultatene - Bestemor er veldig syk, håper hun blir frisk så fort som mulig...
Blackpuma Skrevet 3. juni 2012 #20 Skrevet 3. juni 2012 - Tenker en del på om jeg noen gang vil forelske meg, om jeg noen gang vil klare å binde meg såpass til et menneske og gi så mye uten å miste noe. - Eksamener! Mange, og alle må jeg har gode karakterer på om jeg skal bli hva jeg vil. - At sommeren skal bli fin! Festival, surfing, hest og fine folk! At jeg skal flørte masse og bli mindre redd for det usikre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå