Gå til innhold

dame på butikken skreik til meg og skjelte meg ut.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

var på butikken idag og skulle kjøpe is, ungen min trodde hun skulle hente is med en gang og ble veldig lei seg når jeg sa man skulle ha isen til slutt så den ikke smeltet. Men så ble ungen min skikkelig lei seg å begynte å grine veldig høyt og løp sin vei. Gikk etter ungen, men så kom deg ei sur dame henn å begynte å kjefte på ungen min med gretten stemme: se å hørr på morra de du. Ble litt sånn satt ut og ungen min ble jo litt redd og begynte å grine mer. Mens jeg holder på å snakke t ungen, for jeg er ikke av den typen som skriker t min ungen for å få de til å holde kjeft så kommer hun dama igjen å begynner å skjelle meg ut: Se å få skikk på den ungen din, ser på lang vei at det er din feil. Jeg har selv tre unger og de oppfører seg ikke sånn. Du burde skamme deg, SKAm deg. Fikk mest lyst t å angripe å slå t hun, ved godt hvem hun er. Men dette var så høyt at alle i butikken hørte hva som hendte og det ble skikkelig flaut og ble jo satt ut av hele greiene.. Greit vist hun ville snakke til meg pga denne oppførselene kunne hun ha snakket i en vanlig tone uten å skjelle meg ut. Har bare aldri hørt slik i det hele tatt.

Ungen min er i trassalder og får veldig raserianfall, men jeg gir ikke etter, vi var på vei til å gå ut av butikken for det er det som skjer når ungen min blir vrang.

Å den dama tok bare toppen av kaka idag, ei dame med narkohistorie og har sett at hun ikke har kontroll på barna sine 22år og tre barn uten jobb. Snakk om å ha kontroll. :kjefte:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nok ett menneske i denne verden med null selvinnsikt...

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

22 år og 3 barn er det mulig??

• Liker 1
Skrevet

Stakkars unge,må ha blitt forskrekket...Hadde aldri falt meg inn å kjefte på andre sine barn...

Skrevet

Har vært vitne til lignende hendelser, og kan hvertfall si at det er den dama som vi andre reagerer på. Barn i trassalder er ikke uvanlig, og det er opp til foreldrene å takle dette. Utenforstående har ingenting med det å gjøre, så sant det ikke går direkte ut over dem. Skjønner du blir sint, hadde blitt nokså provosert selv :kjefte:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det verste jeg vet er foreldre som bare lar ungene sine vræle i butikken uten hensyn til hverken andre kunder eller at det faktisk er noens arbeidsplass, så jeg syns det er helt flott at noen gidder å si fra til sånne foreldre som deg.

• Liker 12
Gjest Eurodice
Skrevet

22 år og 3 barn er det mulig??

Hvorfor skulle ikke det være mulig? Selv hadde jeg også tre barn da jeg var 22. Jeg var 20 da den første ble født, 21 med nr. 2 og 22 med nr.3.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det verste jeg vet er foreldre som bare lar ungene sine vræle i butikken uten hensyn til hverken andre kunder eller at det faktisk er noens arbeidsplass, så jeg syns det er helt flott at noen gidder å si fra til sånne foreldre som deg.

Nå får du gi deg.

Hun gikk etter ungen, snakket til den og var på vei ut fordi ungen hylte. Hva annet skulle hun ha gjort? Hun har jo gjort alt etter boka.

• Liker 6
Skrevet

Hva faen skulle hun gjort a? Teipe fast munnen til barnet eller? Du får tåle litt støy.

• Liker 6
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Jeg hadde bedt dama passe munnen sin og heller konsentrere seg om sine egne barn.

• Liker 1
Gjest lilly
Skrevet

TS,

Hun er gærn..

Det er mange raringer ute å flyr desverre. Leit at hun skulle plage deg og ditt barn, men jeg synes du skal puste ut og la det ligge bak deg.

Gjest Sophie
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være mulig? Selv hadde jeg også tre barn da jeg var 22. Jeg var 20 da den første ble født, 21 med nr. 2 og 22 med nr.3.

Du må kødde! :hakeslepp: Og jeg tror også TS kødder. Ingen med vettet i behold får TRE barn i så ung alder...!

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen skulle hun gjort a? Teipe fast munnen til barnet eller? Du får tåle litt støy.

Så du syns at butikkansatte må tåle litt støy også? Vet du hvor slitsomt det kan være å jobbe i matbutikk? Tror du det er bare en unge som klikker på is i løpet av dagen?

• Liker 7
Skrevet

var på butikken idag og skulle kjøpe is, ungen min trodde hun skulle hente is med en gang og ble veldig lei seg når jeg sa man skulle ha isen til slutt så den ikke smeltet. Men så ble ungen min skikkelig lei seg å begynte å grine veldig høyt og løp sin vei. Gikk etter ungen, men så kom deg ei sur dame henn å begynte å kjefte på ungen min med gretten stemme: se å hørr på morra de du. Ble litt sånn satt ut og ungen min ble jo litt redd og begynte å grine mer. Mens jeg holder på å snakke t ungen, for jeg er ikke av den typen som skriker t min ungen for å få de til å holde kjeft så kommer hun dama igjen å begynner å skjelle meg ut: Se å få skikk på den ungen din, ser på lang vei at det er din feil. Jeg har selv tre unger og de oppfører seg ikke sånn. Du burde skamme deg, SKAm deg. Fikk mest lyst t å angripe å slå t hun, ved godt hvem hun er. Men dette var så høyt at alle i butikken hørte hva som hendte og det ble skikkelig flaut og ble jo satt ut av hele greiene.. Greit vist hun ville snakke til meg pga denne oppførselene kunne hun ha snakket i en vanlig tone uten å skjelle meg ut. Har bare aldri hørt slik i det hele tatt.

Ungen min er i trassalder og får veldig raserianfall, men jeg gir ikke etter, vi var på vei til å gå ut av butikken for det er det som skjer når ungen min blir vrang.

Å den dama tok bare toppen av kaka idag, ei dame med narkohistorie og har sett at hun ikke har kontroll på barna sine 22år og tre barn uten jobb. Snakk om å ha kontroll. :kjefte:

Hun er antakeligvis psykisk langt nede og har store problemer. Oppførselen hennes rammer kun henne selv, ikke deg, i andres øyne (selv om du selvfølgelig ikke føler deg høy i hatten når det står på). Alle skjønner at hun er problemet, ikke du.

Så la det ligge. Hun har det antakelig veldig vondt.

AnonymBruker
Skrevet

Du må kødde! :hakeslepp: Og jeg tror også TS kødder. Ingen med vettet i behold får TRE barn i så ung alder...!

:klaske:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så du syns at butikkansatte må tåle litt støy også? Vet du hvor slitsomt det kan være å jobbe i matbutikk? Tror du det er bare en unge som klikker på is i løpet av dagen?

TS har da gjort det hun kunne for å redusere støyen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts her.

Jeg ved veldig godt at det ikke er koselig å gå på butikken når unger skriker å hyler, hadde jeg vært en mor som ikke brydde meg om det og bare lot ungen skrike i butikken til hun fikk viljen sin så hadde jeg kjønt at damen reagerte slik, men alikevel man trenger ikke å skjelle å skrike ut i butkken.

Dette var en lokal liten butikk i den delen av kommunene der folk snapper fort opp hvem som er hvem. Går det sjeldten med mindre man trenger noe på søndager eller henter pakker. Å frister svært lite å gå dit igjen. Dette var første gangen ungen min var slik. Har hendt hun bli litt vrang og maser men aldri grining.

Har sett tidligere at denne damen er rappkjefta og slenger kommentarer.

Måtte bare få dette ut et sted. Stakkars min lillesøter som var med å ble like sjokkert selv. Hun er 13.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her.. Beklager skrive feil

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut for meg som at du gjorde alt riktig her. Hvis jeg hadde vært i den butikken og fått med meg dette (eller ikke), så hadde jeg hatt mest sympati for deg, og heller blitt forbauset over denne andre kvinnen.

• Liker 2
Skrevet

haha. Hun må jo være klin gæern!

Sa du ikke noe tilbake da?

Husker godt en gang da jeg var liten.

Vi var på t-banen og jeg satt i vogna og skrek, mamma prøvde å roe meg ned, men seriøst, jeg var et grusomt barn. Jeg var så sinna og umulig å ha med å gjøre.

Alikevel.. Mamma prøver å roe meg ned, noe som ikke funker, fordi jeg har et raseri anfall! Så kommer det en gammel kjerring bort til vogna og drar av meg støvelev min??? Og begynner å kjefte på meg.

Tror mamma ble rimelig forbanna på den dama og alle på t-banen snudde seg og ble rimelig sjokkerte. Mener å huske at det var en random mann som kom bort og tok støvelen fra dama og satt den på foten min igjen.

Syns det er ganske festelig å tenke tilbake på, lurer på hva sånne mennesker tror de får ut av å oppføre seg sånn?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...