Anne-Marit Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 Hei på dere. Dere synes kanskje at jeg er rar, men jeg skriver det allikevell. Når jeg har det fryktelig stressende på jobb, hender det av og til at jeg tar en tur på do og onanerer. Det er for meg nesten som å lade battariene på nytt. Er det andre enn meg som har det slik eller er jeg helt på viddene?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #2 Skrevet 27. mai 2002 Neida, du er ikke på viddene...... lader batterien rett som det er jeg også på jobben........ 10na
Gjest Janna Skrevet 27. mai 2002 #3 Skrevet 27. mai 2002 Det gjorde ikke jeg når jeg jobbet i butikk... var rett og slett så stresset og dårlig humør at jeg ikke orket tanken på sex engang Skal si opp der når jeg begynner i ny jobb til høsten. Da i barnehage- håper det går bedre Og der tror jeg ikke jeg får TID til å "lade batteriene", uansett er det ikke det man skal gjøre når man er på JOBB!12
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #4 Skrevet 27. mai 2002 Hvordan onanerer dere jenter? på do Jeg har aldri klart å gjort det ståene, men må sitte. Hva gjør dere?
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #5 Skrevet 27. mai 2002 Synes ikke du er rar. Men bare lurte på om det ikke er vanskleig å bare gå på doen på jobben og onanere til man fikk orgasme.Trenger litt ro atmosfære for å få orgasme.Får du til å få orgasme på toalettet? Er mye lettere på et eget kontor.Pleier å tenne et lys også.Veldig romantisk.Det bør du prøve. Anne
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #6 Skrevet 28. mai 2002 Jeg er mann, og det hender at jeg går på do for å onanere på jobb. Det er ikke så ofte at jeg onanerer til orgasme, det blir jo så my søl. Men det er veldig avkoblende å sette seg ned og onanere noen minutter.
Lena80 Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 :lese: Du er ikke allene om det i alle fall. Jeg gjør det også noen få ganger i året +. Ja,, kanskje det er når jeg er litt stresset. Eller så er jeg bare enkelt og greit kåt der og da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå