mari12345 Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Jeg ble operert på grun av gallestein for snart 3 mnd siden og er veldig plaget av vond mage samme hva jeg spiser. Selv om jeg ikke spiser mye om gangen så er magen vond og må løpe på do med en gang. Eneste jeg ikke reagerer på er vann. hehe. Andre drikke varer eller mat reagerer magen på. Og hat 4 anfal faktisk etter operasjonen. Litt kjett, men håper på at det ordner seg til slutt. Vet ikke lenge folk har vært plaget etter på?? Men slitsomt er det syns nå jeg. Lei av og ikke kunne spise noe, og en lege som ikke gjør noe. Gått ned 15 kilo etter operasjonen. Litt vanskelig og vite hva man skal spise og ikke så lenge magen reagerer på alt. Fet osv er nå greit nok det spiser jeg ikke lenger. Men noen der ute som har det samme plagene som jeg har at de ikke får spist noe særlig etter operasjonen? reagerer samme hva dere spiser? Har dere snakket med legen om det evt og hva sier han/hun? Legen min trodde ikke på meg første gangen jeg kom med plagene en gang måtte sitte og fortelle selv at jeg trodde det var gallestein men det trodde ikke hun. Men sendte meg til ultralyd og fant vist ut at jeg hadde gallestein på nesten 3cm, da ble det mer fortgang i saken gitt. Hadde jo 25 anfal før operasjon. fint og ha en lege som ikke tror på en. Men glad gallestein osv er borte, slippe og ha anfal nesten hver dag. Men Like ille og ha vondt i magen osv samme hva man spiser. Håper noen har noe tips, kjekt og høre om andre har de samme plagene. og hvor lenge dem holdt på etter operasjonen. Lei og sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå