Gå til innhold

Libro og pamper vs billigbleier

barnesangen

Anbefalte innlegg

Her brukes Pampers på minstejenta, mens storebror bruker first price trusebleier om dagen, og pampers om natta og i barnehagen (hvor de ikke ønsker trusebleier).

Jeg har vært fornøyd med pampers hele tiden. Vi har veldig sjelden hatt uhell, og de er tynne, og virker komfortable. Men jeg har lange, smale barn, så jeg tror de sitter bedre på dem, enn de gjør på litt rundere barn.

First price trusebleiene syns jeg er helt ok. Brettebleiene er alt for tykke og klumpete.

Min gutt er også ganske lang og smal, men her har vi hatt lekkasje på lekkasje med pampers.. :klo: Er så vidt det er babyvalker på han, og han ligger på den øverste streken på høydekurven til helsestasjonen.. :gjeiper:

Blir ikke klok på dette med bleier, da det er så forskjellig hva folk fretrekker..Så ma må jo nesten bare prøve seg fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gutt er også ganske lang og smal, men her har vi hatt lekkasje på lekkasje med pampers.. :klo: Er så vidt det er babyvalker på han, og han ligger på den øverste streken på høydekurven til helsestasjonen.. :gjeiper:

Blir ikke klok på dette med bleier, da det er så forskjellig hva folk fretrekker..Så ma må jo nesten bare prøve seg fram.

Og jenta vår er rund, men gjennomsnittling lang og vi liker også best Pampers. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...