AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har spillet Sims 3. Jeg har også den kjæledyrversjonen. Men når jeg bare skal spille den vanlige versjonen, uten noen tilleggsprogrammer så går det ikke. Når jeg setter inn den vanlige disken, så får jeg opp melding om at jeg må sette inn spilledisken for sims 3- kjæledyr. Hvordan kan jeg spille den vanlige versjonen?
Minttu Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Hvis du ikke vil ha noe med kjæledyrpakka å gjøre, bare selve Sims 3 grunnpakka, må du rett og slett avinstallere kjæledyrpakka.. Men den pakka har da bare ekstra ting, alt fra selve grunnpakka er jo der uansett. Skjønner ikke helt hvorfor du bare vil spille grunnspillet.. Og har man tilleggspakker installert, så må cd'en til den nyeste pakka bli brukt.
Aubree Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Du spiller jo den vanlige versjonen + kjæledyr. Du må avinstallere kjæledyr om du vil bruke sims 3 plata.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Ååjaa...jeg er ikke hjemme nå, også har jeg bare den vanlige disken tilgjengelig...da blir det jo dumt å avinstallere kjæledyrpakka da
Aubree Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Ååjaa...jeg er ikke hjemme nå, også har jeg bare den vanlige disken tilgjengelig...da blir det jo dumt å avinstallere kjæledyrpakka da Hehe du kan jo avinstallere kjæledyrpakka så du får spilt sims nå, og installere den igjen når du er tilbake hjemme ;P
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Hvorfor vil du spille bare den vanlige versjonen da? Er jo mye morsommere med tileggspakker, i kjæledyrpakken er det jo litt flere møbler og stæsj å velge blandt også. Du må ikke ha kjæledyr selv om du spiller det.
Minttu Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Ååjaa...jeg er ikke hjemme nå, også har jeg bare den vanlige disken tilgjengelig...da blir det jo dumt å avinstallere kjæledyrpakka da Om du skulle gjøre det, så kan du jo eventuelt flytte over en lagringsfil, så når du får brukt kjæledyrpakka igjen kan du bare flytte den tilbake der save mappene er, også er alt normalt igjen Om du f.eks spiller i den byen som er med i kjæledyr eller noe, tenkte jeg på. De skal ligge inne på dokumenter -> Electronic Arts -> Sims 3 -> Saves
Gjest Yellow Taxi Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Om du ikke kjøper deg kjæledyr og spiller i et av nabolagene som er fra før denne tileggspakken kom ut (og ikke plasserer de nye bygningene der), så merker du jo ikke at det er installert!!
Tabris Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 Du trenger da ikke å avinstallere den. Det er bare å ikke skaffe seg et kjæledyr og spille som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå