Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spillet Sims 3. Jeg har også den kjæledyrversjonen. Men når jeg bare skal spille den vanlige versjonen, uten noen tilleggsprogrammer så går det ikke.

Når jeg setter inn den vanlige disken, så får jeg opp melding om at jeg må sette inn spilledisken for sims 3- kjæledyr. Hvordan kan jeg spille den vanlige versjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil ha noe med kjæledyrpakka å gjøre, bare selve Sims 3 grunnpakka, må du rett og slett avinstallere kjæledyrpakka..

Men den pakka har da bare ekstra ting, alt fra selve grunnpakka er jo der uansett. Skjønner ikke helt hvorfor du bare vil spille grunnspillet..

Og har man tilleggspakker installert, så må cd'en til den nyeste pakka bli brukt.

Skrevet

Du spiller jo den vanlige versjonen + kjæledyr. Du må avinstallere kjæledyr om du vil bruke sims 3 plata.

AnonymBruker
Skrevet

Ååjaa...jeg er ikke hjemme nå, også har jeg bare den vanlige disken tilgjengelig...da blir det jo dumt å avinstallere kjæledyrpakka da :P

Skrevet

Ååjaa...jeg er ikke hjemme nå, også har jeg bare den vanlige disken tilgjengelig...da blir det jo dumt å avinstallere kjæledyrpakka da :P

Hehe du kan jo avinstallere kjæledyrpakka så du får spilt sims nå, og installere den igjen når du er tilbake hjemme ;P

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du spille bare den vanlige versjonen da? Er jo mye morsommere med tileggspakker, i kjæledyrpakken er det jo litt flere møbler og stæsj å velge blandt også. Du må ikke ha kjæledyr selv om du spiller det.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja vurderer å gjøre det :P

Skrevet

Om du skulle gjøre det, så kan du jo eventuelt flytte over en lagringsfil, så når du får brukt kjæledyrpakka igjen kan du bare flytte den tilbake der save mappene er, også er alt normalt igjen ;)

Om du f.eks spiller i den byen som er med i kjæledyr eller noe, tenkte jeg på.

De skal ligge inne på dokumenter -> Electronic Arts -> Sims 3 -> Saves :)

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Om du ikke kjøper deg kjæledyr og spiller i et av nabolagene som er fra før denne tileggspakken kom ut (og ikke plasserer de nye bygningene der), så merker du jo ikke at det er installert!!

Skrevet

Du trenger da ikke å avinstallere den. Det er bare å ikke skaffe seg et kjæledyr og spille som vanlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...