Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke finner matis når jeg skal velge merke på VIP hos feelunique? Har sett flere har valgt det merke, men hos meg funker det absolutt ikke! Det nærmeste er vell et merke som heter matrix, men finner alt annet som decleor, MD osv. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Noen andre som plages med det samme?

Setter STOR pris på svar, da jeg hadde planer om å bestille en krem der ifra så fort som mulig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel fordi du ikke kan velge Matis i brand-menyen på forsiden heller. Det ser rett og slett ikke ut som de har noe fra Matis inne.

Skrevet (endret)

De er "Out of stock". Prøv cheapsmells.com

Endret av venus_
AnonymBruker
Skrevet

Åh, tusen takk for svar! Kremen jeg leter etter er Matis Reponse Soleil Sun Protection Face Cream SPF20 75ml Den er ikke å finne hos verken, cheapsmells, felunique, eller prettyskin4less? Er det noen som vet av trygge, gode nettbutikker som selger denne kremen? Er matis umulig å få tak i på nett?

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Jo, men når du trykker "add to bag" står det bare "out of stock" og at jeg skal skrive en email adresse så får jeg mail når den kommer tilbake. Og huden min skriker rett og slett etter en fuktighetskrem, så skulle hatt en så fort som mulig!

- TS

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jo, men når du trykker "add to bag" står det bare "out of stock" og at jeg skal skrive en email adresse så får jeg mail når den kommer tilbake. Og huden min skriker rett og slett etter en fuktighetskrem, så skulle hatt en så fort som mulig!

- TS

Æsj, så synd! Det har vært mye tull med matis for tiden. Virker som om det bare forsvinner inn og ut av lageret på internettbutikkene, og når det er så vanskelig å få tak i burde du kanskje vurdere å finne en annen hudkrem? Vet selv hvor vanskelig det kan være om man har funnet noe som bare funker på alle områder, men det er mange andre gode alternativer der ute i hudpleiejungelen altså =)

Har vært innpå en del andre sider for deg, og jeg finner den rett og slett ikke :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er irriterende! Fant et altnernativ, men tror du ikke feelunique ikke hadde den heller inne!

Decleor Aroma Sun Expert Protective Anti-Wrinkle Cream SPF15 for Face var det. Har også lest en del som har blitt rød i huden og irritert av denne, i tilegg til å få utslett så er litt skeptisk. Leter og leter, men det skal absolutt være ett eller annet med alle kremene jeg ser på! MD's krem med spf 20 er ute av produksjon. Priori har antiage, og gjør deg brunere og jeg er både ganske ung og mørk i huden fra før, i tilegg er den DYR, og jeg orker ikke styret med toll, moms kostnader. Og dermalogica har en, men den skulle man vell ha fuktighetskrem under, og når lommeboka mi ikke er stor nok, leter jeg etter et alt i ett solkrem og dagkrem til en rimelig pris!

Hvis noen vet av, setter jeg stor pris på svar!

- TS

Skrevet

Har ikke mange forslag, men du kan jo alltids prøve ebay. Alternativt finne en amerikansk nettbutikk og bruke Shipito.

Skrevet

Jeg ble anbefalt denne av en hudpleier. Men den er litt dyr da, så du må regne med å legge ut for toll/moms (men det får du jo returnert).

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk Venus_! Godt mulig at jeg går for den!

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...