snartmammatil2? Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Er i pp 1...har gått på p-sprøyte frem til august ifjor og har kun hatt 2 mens etterpå (en i mars og en i mai) så syklus er ikke akkurat stabil. Jg har hatt en del symptomer de siste dagene men usikker på om det er eggløsning/mensen på vei/mulig gravid...stressende dette her altså symptomene mine er sinnsykt ømme bryst, veldig hovne fingre (ringen som var litt stor kommer ikke av), trøtt og slakk, stikninger i lysken(tror jeg) hvis jeg beveger meg for fort...
Athene Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Anbefaler deg å kjøpe billigstrimler på nett, så kan du teste en gang innimellom. Når man ikke har stabile sykluser er det jo umulig å gå rundt å vente på at mensen ikke skal komme. Symptomer på graviditet, og "symptomer" på at egne hormoner begynner å virke igjen etter hormonprevansjon er veldig like. I tillegg varierer gravid-symptomer mye fra person til person. Og ingenting gir så mye symptomer som å være fersk prøver.
snartmammatil2? Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har tatt EL tester hver dag den siste uken. Men ifølge de fra billig tester så skal test streken være like sterk/sterkere enn kontrollstreken. Første testen var veldig mørk men ikke like mørk og hver dag etter det har den vært lysere...idag var det ingen test strek...så forstår lite og ingenting jeg :S Tålmodighet er ikke min sterkeste side så dette kan bli en prøve for meg...Hehe:P
Orchideae Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 El tester vil nesten alltid slå ut litt, men teststreken skal være like sterk eller sterke enn kontrollstreken ellers er den negativ. Kjøp deg billige graviditetstester på ebay. Jeg har selv kjøpt store kvanta av merket wondfo og de har gitt riktig resultat. Ingen her inne kan svare deg på om du er gravid..
Athene Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har tatt EL tester hver dag den siste uken. Men ifølge de fra billig tester så skal test streken være like sterk/sterkere enn kontrollstreken. Første testen var veldig mørk men ikke like mørk og hver dag etter det har den vært lysere...idag var det ingen test strek...så forstår lite og ingenting jeg :S Tålmodighet er ikke min sterkeste side så dette kan bli en prøve for meg...Hehe:P Jeg mente graviditetstester, ikke EL tester. Er egentlig ikke så mye vits i å holde på med EL tester før syklusen er mer stabil. Hormonene dine holder på å tilpasse seg, så du vil oppleve en del svinginger på EL tester, til og med falskt positive.
snartmammatil2? Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2012 Aha Da skal jeg prøve på det Tusen takk Så håper jeg bare at det enten klaffer snart eller at syklusen blir stabil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå