Gå til innhold

Unger som skriker er det verste som finnes!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har bestemt meg for å ikke få barn. En av grunnene er at jeg bare ikke tåler unger som skriker. Det er den jævligste lyden som finnes.

Flere som tenker som meg?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den verste lyden som finnes er lyden av tannlegeboret, derfor har jeg ikke vært hos tannlegen på 2 år.

Likevel vet jeg at jeg må dit før eller siden, også blir det så mye bedre etterpå ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Grunnen til at barneskrik er den verste lyden som finnes, er fordi den skal trigge foreldrene til å gjøre alt de kan for å få den til å stoppe :eeeh:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er lurt å gå til tannlegen, men jeg ser ingen fordeler med barn :)

• Liker 6
Gjest Violetta
Skrevet

Da er jeg enig i at det er best at du ikke får barn.

Lyder jeg synes er verre enn skrikende barn:

Alle lyder hos tannlegen

Voksne mennesker som sutrer

Negler mot tavle

Noen kan man unngå, andre må man leve med.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skrikingen oppfattes, avhenger av hvorfor de skriker.

Om et barn griner fordi det har falt og slått seg, er ikke irriterende i det hele tatt, sammenlignet med unger som hyler og bærer seg fordi de ikke får is i butikken.

• Liker 2
Gjest Elissima
Skrevet

Sånn har jeg det også. Hvis jeg f.eks er i en butikk og en unge begynner å skrike, så må jeg ut. Takler bare ikke. Er jeg på en t-bane eller buss f.eks går jeg av på første stopp og tar neste. Jeg takler generelt ikke barn! Så du er ikke alene.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan skrikingen oppfattes, avhenger av hvorfor de skriker.

Om et barn griner fordi det har falt og slått seg, er ikke irriterende i det hele tatt, sammenlignet med unger som hyler og bærer seg fordi de ikke får is i butikken.

Enig i denne.

Skrevet

Unger som sutregriner, er det jævligste som finnes.

Jeg var i et familieselskap hvor barnet begynte å skikkelig sutregrine fordi det en skjelden gang ble irettesatt av mor. Da måtte jeg ta meg en laaaaaang "toalettpause".

• Liker 4
Gjest eiran
Skrevet

Da lar du være og få barn ja.Unger hyler,sånn er det bare.Da skal du være glad du ikke skal passe min sønn.Han får et lydnivå som er en del høyere enn normalt sett vil jeg påstå :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja da er det like så greit at du ikke får barn :Nikke: Tror nok det er veldig annerledes med egne barn enn andres, men om du reagerer så intenst så er det nok like greit å la være med reproduksjonen.

• Liker 1
Skrevet

Den verste lyden som finnes er lyden av tannlegeboret, derfor har jeg ikke vært hos tannlegen på 2 år.

Likevel vet jeg at jeg må dit før eller siden, også blir det så mye bedre etterpå ;)

iPod ;)

Skrevet

At ein ikkje likar lyden av ungeskrik, tyder jo ikkje at ein ikkje likar ungar. Eg har to ungar, men kan ikkje akkurat seie at eg nyter lyden av skrikinga deira. Skriking pga krangling ungane i mellom, sutreskriking eller trasseskriking er utruleg slitsomt.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Da er jeg enig i at det er best at du ikke får barn.

Lyder jeg synes er verre enn skrikende barn:

Alle lyder hos tannlegen

Voksne mennesker som sutrer

Negler mot tavle

Noen kan man unngå, andre må man leve med.

Jeg fikk gåsehud over hele kroppen bare av å lese det :fnise:

TS: Jeg er enig i at barneskrik er en av de verste lydene som finnes.

I hvert fall når jeg er på butikken og aner fred og ingen fare. Men det stopper meg ikke fra å få barn i fremtiden for det :)

De skriker jo ikke akkurat i evig, og om de gjør det, er det du som gjør noe feil og ikke ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...