Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er alle single her inne bymennesker? Det virker sånn basert på problemstillingene der alt skjer "på byen". Er det flere unge voksne på bygda som føler seg som den eneste som er singel?

Alle etablerer seg og utvalget for oss andre er heller lite, og blir mindre med årene. Må vi melde oss på jakten på kjærligheten alle sammen?

Mann her forresten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Ja.

Jeg deler absolutt inntrykket av at det er vanligere å etablere seg tidlig på bygda. Men det med at det er relativt få, unge, single mennesker handler nok om at en del unge mennesker flytter for å studere eller se noe mer enn.. hjembygda også. Derfor blir det nok færre mennesker i "riktig" aldersgruppe.

"Jakten på kjærligheten" blir ikke aktuelt for min del. :ler:

Endret av Søgni
AnonymBruker
Skrevet

Men HVOR skal en mann fra bygda finne en kjæreste?

TS

Gjest Søgni
Skrevet

En mann fra bygda finner vel en kjæreste på samme måte som en kvinne på bygda går jeg ut fra? *teller sekundene til en eller annen markedsteori kommer på bordet*

Gjennom venner? Gjennom jobb/fritidsaktiviteter? Nettdating?

Ellers så må man ikke ha visum for å dra til nabobygda eller ut av kommunen heller. Jeg bare nevner det :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på ett tettsted med ca 4000 mennesker, og jeg har funnet nok av gutter her :P

Men bor jo ikke langt unna byer heller, så er ikke så vanskelig å finne noen der heller. Føler egentlig ikke at jeg har hatt problemer med å finne noen før i det siste, er 20..

AnonymBruker
Skrevet

jeg har vært igjennom alle mannfolkene her jeg bor minst tre ganger allerede. Her trengs det sårt innflyttere :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...