AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 hei! jeg trenger virkelig tips! Ved en feiltagelse står det 120 000 mer på alminnelig inntekt på min selvangivelse for næringsdrivende, så det i går, det må ha blitt summert feil på et vis. Innleveringsfristen var 31.Mai og jeg får ikke endret den. dette er jo total krise, får jo en gigantisk baksmell hvis jeg ikke får fikset dette. Noen som vet hvordan jeg kan ordne det?? De streiker vel på skattekontoret også.. -Er det ikke det ene så er det det andre. -ROLFERN
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Joda, du kan fremdeles endre det, bare hent opp selvangivelsen i Altinn. Opprett ev. en ny hvis den allerede er arkivert. Fyll ut og send. Du får en bitteliten bot hvis du leverer for sent, men denne er forsvinnende liten ved to ukers forsinkelse. Dette har jeg gjort mange ganger selv!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 -Tusen takk for svar! Ja, det er det vettu, jeg fikk hjelp til å fylle ut denne så jeg tror nok det ikke kommer til å gå så bra om jeg skal fylle ut alle tallene på nytt igjen selv. Men jeg kjenner en kar som kanskje kan hjelpe meg. Hvor stor blir boten om jeg leverer en ny tirsdag? Det blir da den 3. jeg leverer, de forholder seg el til den jeg leverte sist uten at jeg trenger å gi beskjed om dette? Mvh
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg ville fylt ut på nytt og så skrevet i tilleggsopplysninger at det er den siste som gjelder. Ved levering innen én måned etter fristen, er avgiften 1 promille av nettoformuen og 2 promille av nettoinntekten. Lite med andre ord. Hvis du ikke har masse inntekt og formue da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå