Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvordan det er å bo på Gyldenpris studentbolig? Er det greier hybler med god standard eller stygge hybler? Er det greie folk som bor der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei venninne som bor der og alle hyblene jeg har vært borti der er kjempefine,god standard ettersom bygget ikke er særlig gammelt.Virker som folk er hyggelige,men man ser jo gjerne nødvendigvis ikke folk så mye om man har privat rom.

Skrevet

Det er sikkert de beste studentboligene til SiB, nærmt sentrum, men likevel uten sentrumspris på leien. Naboene ser man sjelden, om man ikke bor i kollektiv med delt kjøkken. Bra lydisolasjon, lyse, fine rom. Det kan være problematisk å ha bil stående der, men hvem trenger bil når bussforbindelsene er så gode som de er i sentrum?

Gjest mari kontrari
Skrevet

Var innom på besøk der for noen år siden, og det er de fineste jeg har sett. Bygget er under ti år gammelt (tror jeg), og det er kort vei til Universitetet. I tillegg er det som nevnt veldig god bussdekning rett ved. Om jeg skulle valgt studentbolig i dag tror jeg de hadde vært førsteprioritet, både pga standard og avstand til UiB - det er bare rett over en bro, og om du i tillegg har sykkel suser du bort på et øyeblikk.

Mener også at de har litt uteområder som kan brukes til soling, grilling m.m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...