Påsagløggen Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Var på byen. Samme gamle. Ofte får jeg med meg en fremmed jente hjem. Kunne gjort det i dag og, men jeg takket for meg, kjøpte maten min og dro hjem. Gledet meg til jeg fikk en ny kjæreste og en rolig helg.. yeye... 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg er jente, og I feel you! Sex-kompisen min fant seg ei dame ikveld...nedtur....orker ikke mer sånne "løse forhold" lengre. Er for gammelt for sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Kjekt å høre det ikke bare er damer som tenker sånn! Kan føles slik noen ganger. Hvor går grensen for en pulevenninne og en kjæreste? Det lurer jeg på.
Påsagløggen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2012 Kjekt å høre det ikke bare er damer som tenker sånn! Kan føles slik noen ganger. Hvor går grensen for en pulevenninne og en kjæreste? Det lurer jeg på. kjæreste, en jeg både kan ha det gøy med på byen/andre tilstelninger, og våkne med neste morgen for så å spise god frokost og finne på noe gøy med. Puleveninne, en man ligger med og jager ut såfort man kan (med andre ord overfladisk og kjedelig)
Påsagløggen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2012 Jeg er jente, og I feel you! Sex-kompisen min fant seg ei dame ikveld...nedtur....orker ikke mer sånne "løse forhold" lengre. Er for gammelt for sånt. Nei, de er slitsomme. Og man sitter sjelden igjn med noe særlig glede etter dem. Er snart i midten av 20årene, og det er kanskje litt tidlig, men begynner å ønske å roe tempoet litt etterhvert...
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Jeg som skrev over her. Er i midten av 20-årene selv. Sover over hos han jeg har sex med, og jager ikke hverandre ut. Problemet er at vi snakker bedre sammen enn vi har sex. Den blir fort kjedelig sex, men samtalene er fine. Likevel sier han ingenting på det, og jeg VET at han ikke er interessert i noe mer...merker det fort kan snu seg hos meg om han ikke blir litt mer "rå" og slutter å "jatte" så mye. Tror kanskje han hindre meg litt i å møte andre, selv om vi sjelden møtes i fylla (kun hverdager de siste par årene).
Påsagløggen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2012 Jeg som skrev over her. Er i midten av 20-årene selv. Sover over hos han jeg har sex med, og jager ikke hverandre ut. Problemet er at vi snakker bedre sammen enn vi har sex. Den blir fort kjedelig sex, men samtalene er fine. Likevel sier han ingenting på det, og jeg VET at han ikke er interessert i noe mer...merker det fort kan snu seg hos meg om han ikke blir litt mer "rå" og slutter å "jatte" så mye. Tror kanskje han hindre meg litt i å møte andre, selv om vi sjelden møtes i fylla (kun hverdager de siste par årene). Hvis du liker samtelen, så kanksje det er noe mer enn bare sex der? Selvom den er "kjedelig", mener jeg?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 For min del så er det like mye samtalen som sexen, men skjønner ikke helt hvorfor han gidder å fortsette hvis sexen er mer eller mindre rutine blitt. Skjønner det er lettere for damer å finne seg noen til dette formålet (sånn generelt sett)og at det kanskje er derfor han fortsetter med meg. Føler meg likevel ganske sikker på at han ikke vil noe mer med meg enn sex...bare litt rart at han ikke er mer frempå...
Påsagløggen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2012 For min del så er det like mye samtalen som sexen, men skjønner ikke helt hvorfor han gidder å fortsette hvis sexen er mer eller mindre rutine blitt. Skjønner det er lettere for damer å finne seg noen til dette formålet (sånn generelt sett)og at det kanskje er derfor han fortsetter med meg. Føler meg likevel ganske sikker på at han ikke vil noe mer med meg enn sex...bare litt rart at han ikke er mer frempå... hmm, er ikke du dame?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Men skriver gjennom ei venninne sitt nick som virker som ett mannenavn, derfor anonym
Påsagløggen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2012 Men skriver gjennom ei venninne sitt nick som virker som ett mannenavn, derfor anonym Hehe, ok. Hadde jeg ikke vært så trøtt hadde jeg invitert deg på middag. Men må sove nå! Sov godt når den tid kommer:)
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Hehe, middag ja. Nattmat heter det på denne tiden av døgnet. Sov godt
Gjest notetur nomen Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 kjæreste, en jeg både kan ha det gøy med på byen/andre tilstelninger, og våkne med neste morgen for så å spise god frokost og finne på noe gøy med. Puleveninne, en man ligger med og jager ut såfort man kan (med andre ord overfladisk og kjedelig) Var det sånn at du var frustrert av at du ikke får deg dame sa du?? Jammen, da skulle du kanskje begynne å revurdere hvordan du ser på 1) kjærester og 2) puleveninner. Puleveninner er for meg din definisjon nummer en, og kjærester er ikke på langt nør noe like overfladisk som det du beskriver. Det er en potensiell partner for en lang, lang stund og ikke noen jeg begrenser meg til sove, spise og å finne på noe gøy med... Dessuten behandler man ikke sine puleveninner som et tilfeldig ONS man i grunn finner ut at man ikke burde tatt med hjem allikevel, noe du nettopp beskrev... 4
Envy Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 Var det sånn at du var frustrert av at du ikke får deg dame sa du?? Jammen, da skulle du kanskje begynne å revurdere hvordan du ser på 1) kjærester og 2) puleveninner. Puleveninner er for meg din definisjon nummer en, og kjærester er ikke på langt nør noe like overfladisk som det du beskriver. Det er en potensiell partner for en lang, lang stund og ikke noen jeg begrenser meg til sove, spise og å finne på noe gøy med... Dessuten behandler man ikke sine puleveninner som et tilfeldig ONS man i grunn finner ut at man ikke burde tatt med hjem allikevel, noe du nettopp beskrev... Helt enig, og spesielt i det jeg uthevet Tror dessuten ikke det nytter å drive å "jage rundt" etter kjæreste, det må liksom bare komme av seg selv.. tror jeg.. Men enig i at det i kjedelige helger, når man er lei av fylla og byen, og når man først er på byen absolutt ikke orker å drive med noe sånn ONS-tull, ja, da hadde det vært hyggelig med en kjæreste å dele disse helgene med
Påsagløggen Skrevet 3. juni 2012 Forfatter #19 Skrevet 3. juni 2012 OMG.. Hva med å bli voksen først? Hva med å få hodet ut av ræva først? "OMG" er jo veldig voksent å skrive
TheHairyToothfairy Skrevet 3. juni 2012 #20 Skrevet 3. juni 2012 gidd bli voksen, fører bare med seg en shitload med nye problemer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå