Gjest Starya Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Jeg skal kjøpe digitalkamera, og antar det blir billigst å bestille i en nettbutikk. Så langt heller jeg mot Mpx webshop, da de virket billigst. Noen som har erfaringer med denne evt andre steder?
Gjest Myumi Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Jeg skal kjøpe digitalkamera, og antar det blir billigst å bestille i en nettbutikk. Så langt heller jeg mot Mpx webshop, da de virket billigst. Noen som har erfaringer med denne evt andre steder? For bare noen dager siden kjøpte jeg en mobiltelefon som gave til en venn via mpx.no Rask service, god pris og når jeg sendte mail til kundeservice fikk jeg svar innen kvarteret. Pakken ble sendt samme dag som jeg bestilte og kom trygt frem til mottager. Jeg fikk pakkens sporingsnummer på leveringsbekreftelsen så jeg kunne sjekke den via www.posten.no Veldig fornøyd!
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 Har sammenlignet alle kamere i butikker og nett. Stoe prisforskjell. Handle på nett du så sparer du penger.
Mrs. B Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 Vi kjøpte digitalkamera via en svensk nettside - www.pixeloo.com - og sparte nesten 2000kr (i august 2002) i forhold til prisen i Norge.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 Jeg har kjøpt kamera to ganger, først på www.yatack.no og nå sist på www.mpx.no. Typen har kjøpt datautstyr på www.komplett.no. Vi har vært fornøyd med alle disse stedene. Vi har handlet i oppkrav. TIPS: Sjekk http://www.akam.no/ Her har de tester og prisguider - sammenligninger av pris hos de forskjellige nettbutikkene. Brukere legger også inn sine erfaringer. Et nettsted verdt å lese før du kjøper kamera!
Pusekatt Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 www.kelkoo.no er også et godt utgangspunkt før man kjøper ting via nett her kan man sammenligne priser og leveringstid i mange forskjellige nettbutikker.
Mrs. B Skrevet 4. februar 2004 #7 Skrevet 4. februar 2004 www.kelkoo.no er også et godt utgangspunkt før man kjøper ting via nett her kan man sammenligne priser og leveringstid i mange forskjellige nettbutikker. Ulempen med Kelkoo er at det kun er de butikkene som har betalt for å være med som kommer med på prisoversikten. Så man får som regel ikke et riktig bilde av hvem som virkelig er billigst (bare hvem som er billigst av de som er med på Kelkoo).
Englepusen Skrevet 4. februar 2004 #8 Skrevet 4. februar 2004 Jeg kjøpte på nett og fikk det gratis Noen tråkka grundig i salaten og glemte og ta betalt..
Gjest Starya Skrevet 4. februar 2004 #9 Skrevet 4. februar 2004 Jeg kjøpte på nett og fikk det gratis Noen tråkka grundig i salaten og glemte og ta betalt.. Hvor?? Hvor?? *håper lynet slår ned to ganger på ett sted* Jeg har vært på akamera.no, men der er mest info for de som har bittelitt mer penger å bruke. Tror jeg ender opp med et Kodak easyshare CX6230. Eller kanskje en annen modell, CX7300? :klø:
Gjest Første Gjest Skrevet 5. februar 2004 #11 Skrevet 5. februar 2004 Det er meg, Gjest, som skrev om nettstedet akam lengre oppe. Her har du oversikt over alle kameraer, billigste først: http://produkt.akamera.no/vis_kategori.php...6&mode=advanced Om Kodak 6230: http://produkt.akamera.no/vis_produkt.php?...product_id=9109 Mitt første kamera var et Kodak Easyshare DX 4900 (utgått nå). Var kjempefornøyd med det som begynnerkamera. Helt enkelt å bruke, og hadde virkelig fine farger på bildene. Jeg kjøpte ikke dockingstasjon til det, brukte bare usb-kabel. Like enkelt det. Men er du oppmerksom på at du må kjøpe deg større minnekort??? 16 mb som følger med kamera holder ikke til mange bilder. Kjøper du minnekort på 128 eller helst 256 mb så kan du bruke kortet på ditt neste kamera også. Og så må du jo ha batterilader + oppladbare batterier. Til Kodak bruker du jo "vanlige" AA-batterier som også de fleste lekebiler bruker, så en lader er jo nyttig uansett hvis du har barn da....
aline Skrevet 5. februar 2004 #12 Skrevet 5. februar 2004 om man kan bruke minnebrikkene på neste kameraer eller ikke kommer helt an på kameraet! søs har ett canon ixus 400 mens jeg har kjøpt meg ett Canon Ixus 2, de bruker IKKE samme TYPE minnebrikke, så søs`minnebrikke kan ikke jeg bruke i mitt eller motsatt. (det er forskjell på den fysiske størrelsen på kortet.) Jeg kjøpte mitt på fotovideo.no, de har butikk rett ved Youngstorget hvor du kan hente nett-bestilte kameraer slik at du ikke betaler ei krone mer en akkurat det kameraet koster. Dessuten så er de flinke og hjelpsomme der, og veit hva de driver med. Var selv inne både på akam.no og søkte, samt at jeg søkte opp de forskjellige kameratypene jeg var interessert i på kvasir, fikk opp masse forskjellige utsalgssteder etc.
Gjest Starya Skrevet 5. februar 2004 #13 Skrevet 5. februar 2004 Nå har jeg bestilt kamera, men det ble ikke kodak. Skal fortelle hvordan bestemmelsen gikk når jeg har fått det. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå